AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Del Skrevet 4. januar 2016 Hei! Bestevenninna mi skal til India i 6 mnd. Jeg er hennes nærmeste og eneste venninne. Jeg vet hun har slitt mye i tenårene pga mobbing og utestengelse, derfor setter hun utrolig stor pris på meg. Har ikke opplevd noen som er så takknemlig og god bare fordi jeg er hennes venninne. Vi er utrolig nære hverandre og jeg gruer meg sååå mye til hun drar. Jeg vil gjerne lage henne en fin gave som hun kan ta med seg. Gjerne med litt nødvendigheter (selv om hun har alt på stell, haha!) Samtidig vil jeg gi henne noe som er personlig. Gaven kan ikke være for stor! Vet hun gruer seg en del pga avstand og andre ting (hun har slitt med angst før) Jeg har tenkt å ramme inn et bilde, kjøpe en liten antibac hun kan ha i lomma fra The Body Shop med god lukt, en god lipbalm, norsk godteri. Jeg trenger litt tips til flere ting, som ikke er så dyre. Jeg står også mellom å skrive henne et brev og legge med, eller lage slike konvolutter det står "åpne første dag du skal i praksis" etc med oppmuntrende ord. Hva tenker dere? Anonymkode: f060d...28c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #2 Del Skrevet 4. januar 2016 Et koselig lite bilde album eller scrapbook? Anonymkode: 4e8b5...487 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå