AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Hei! noen har sikkert sett meg på forumet før. Det jeg er usikker på er: Jomfru gutt 20 år, valgt å være det. hatt mange sjanser og en jente er nå helt gira på å ha sex med meg. Jeg vet ikke helt om jeg skal gjøre det. er ikke forelska og ikke sånn veldig lyst fordi jeg ikke er interessert, men vurdere å gjøre det bare for å bli jomfru presset. Ser mange sier det er skam osv. Burde jeg bare gjøre det eller? jeg ser ganske bra ut vet jeg, har bra kropp osv. funker utrolig bra sosialt og får venner med engang. Hvis dette er viktig å vite Anonymkode: abff7...fcb
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 Kanskje du er homofil? Ingen skam i det. Anonymkode: 35551...9a9
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du er homofil? Ingen skam i det. Anonymkode: 35551...9a9 Kan love deg at jeg ikke er homofili! Jeg falt for en jente og ville med hun og hun med meg, men visse ting hindret oss. Aldri følt for en gutt og aldri hatt tanken engang for å si det sånn Anonymkode: abff7...fcb 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 Hva mener du er skam med å ha sex? At du er jomfru nå? eller at du har sex bare for å ikke være jomfru lenger? Jeg hadde også sex første gangen bare for å bli kvitt jomfrustempelet. Likte ikke gutten , valgte faktisk en helt fremmed på fest, Jeg syns ikke det var skam å ligge med en jeg ikke hadde følelser for, jeg ville bare få det overstått, men om han hadde hatt følelser for meg så ville jeg ikke ligget med han for da ville jeg lurt han på en måte. Så hvis jenta har følelser for deg så bør du ikke gjøre det om du ikke liker henne. Jeg syns du bør snakke med henne om at du er jomfru og at du ikke vil noe seriøst med hun men at hun godt kan få lov til å ta jomfrudommen din om hun (og du) vil. Anonymkode: 6fc8f...3f3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #5 Skrevet 4. januar 2016 Skam å være jomfru som mann er det jeg mente. Hun vil ikke noe seriøst som sagt så tror jeg har en fordel utseende messig siden mange jenter vil. Jeg er forholdsorientert gutt, fester ikke. Jeg er ikke så veldig gira på å ha sex med noen om jeg ikke har følelser for dem, men nå snakker alle negativt om å være jomfru osv og det har begynt å slå inn I meg. Anonymkode: abff7...fcb 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #6 Skrevet 4. januar 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du er skam med å ha sex? At du er jomfru nå? eller at du har sex bare for å ikke være jomfru lenger? Jeg hadde også sex første gangen bare for å bli kvitt jomfrustempelet. Likte ikke gutten , valgte faktisk en helt fremmed på fest, Jeg syns ikke det var skam å ligge med en jeg ikke hadde følelser for, jeg ville bare få det overstått, men om han hadde hatt følelser for meg så ville jeg ikke ligget med han for da ville jeg lurt han på en måte. Så hvis jenta har følelser for deg så bør du ikke gjøre det om du ikke liker henne. Jeg syns du bør snakke med henne om at du er jomfru og at du ikke vil noe seriøst med hun men at hun godt kan få lov til å ta jomfrudommen din om hun (og du) vil. Anonymkode: 6fc8f...3f3 . Anonymkode: abff7...fcb
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #7 Skrevet 4. januar 2016 hvis du har ventet til nå så hadde jeg nok ventet til jeg hadde funnet noen som betyr noe for meg Det er riktig nok noe du ikke får tilbake så Fikk nemlig litt lyst på deg jeg nå K30 Anonymkode: 8e1e7...b3a 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #8 Skrevet 4. januar 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: en jente er nå helt gira på å ha sex med meg. Anonymkode: abff7...fcb Hvordan vet du det? Anonymkode: 0d5ac...5d0
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #9 Skrevet 4. januar 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Burde jeg bare gjøre det eller? Anonymkode: abff7...fcb Hvis du ikke liker jenta ville jeg ventet til jeg fant en jeg likte. 20 år og jomfru er ikke uvanlig, men det burde være mulig å finne en du liker. Anonymkode: 0d5ac...5d0
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #10 Skrevet 4. januar 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Skam å være jomfru som mann er det jeg mente. Anonymkode: abff7...fcb Ja, mange synes det. Men jeg vil si det er taperne som synes det. Folk som ser ned på deg fordi du er jomfru er dårlige mennesker. Gå på en datingside og finn en jente du liker, du! Anonymkode: 0d5ac...5d0
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #11 Skrevet 4. januar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvis du har ventet til nå så hadde jeg nok ventet til jeg hadde funnet noen som betyr noe for meg Det er riktig nok noe du ikke får tilbake så Fikk nemlig litt lyst på deg jeg nå K30 Anonymkode: 8e1e7...b3a Haha, han er 10 år yngre enn deg Anonymkode: 0d5ac...5d0 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #12 Skrevet 4. januar 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, han er 10 år yngre enn deg Anonymkode: 0d5ac...5d0 Derfor Anonymkode: 8e1e7...b3a 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #13 Skrevet 4. januar 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du det? Anonymkode: 0d5ac...5d0 Vi satt I stua og hun satt seg ved siden av meg og spurte rett ut im jeg var gira på å ha sex. Derfor vet jeg. Jeg svarte bare rolig at jeg ikke var særlig gira akkurat nå. Anonymkode: abff7...fcb
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #14 Skrevet 4. januar 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du det? Anonymkode: 0d5ac...5d0 Vi hadde selvfølgelig snakket med hverandre en stund før. Vi har kjent hverandre en et par måneder og jeg visste ikke at hun var gira på meg før nå da. Anonymkode: abff7...fcb
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #15 Skrevet 4. januar 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: hvis du har ventet til nå så hadde jeg nok ventet til jeg hadde funnet noen som betyr noe for meg Det er riktig nok noe du ikke får tilbake så Fikk nemlig litt lyst på deg jeg nå K30 Anonymkode: 8e1e7...b3a Haha, vel Tusen takk, hyggelig å høre 😊hvorfor om jeg tør spørre? 😆 Anonymkode: abff7...fcb
lysten Skrevet 5. januar 2016 #16 Skrevet 5. januar 2016 Nå mistet jeg jomfrudommen altfor tidlig og der og da visste jeg jo ikke at jeg skulle bli sammen med ham jeg hadde sex med.. det var vår første date men vi ble sammen etter det i 1,5 år. Jeg var nemlig 14. Noe jeg i visst grad angrer på i dag. Jeg skulle ønske jeg var mer moden. Det er ingen skam å være jomfru. Det er faktisk pirrende for mange andre. Da jeg var 21 ble jeg sammen med som var 23 og han hadde kun hatt ei jente før meg, det tenkte jeg aldri på og det var på ingen måte noe skam eller noe tema. Vennegjengen hans var rolig og ikke sååå aktive seksuelt heller så jeg tror ikke han følte noe særlig på det heller. Jeg personlig syns det kan være litt sjarmerende 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå