meningsløs Skrevet 3. januar 2016 #1 Skrevet 3. januar 2016 Hei! Jeg lurer på om dere har noen tips til hvordan jeg skal tease kjæresten min? Er veldig dårlig på sånt, og har så lyst til å gjøre han vill av kåtskap! Har lyst på tips som teaser han uten at det var med "vilje" om dere skjønner? At det blir litt sånn.. oops, ble du kåt? det var ikke meningen! Og også teasing som er mer rett frem, slik at han virkelig tar hintet og blir nesten litt gal. Er fullstendig klar over at menn ikke er like, og at de har forskjellige preferanser osv, men vil likevel ta i mot tips, slik at jeg får prøve meg frem!
DeLorean Skrevet 3. januar 2016 #2 Skrevet 3. januar 2016 Du kan jo be ham sjekke om du er ordentlig ren nedentil etter du har dusjet Mange måter å pirre på. Kanskje du kan kjøpe en truse med fransk åpning og spørre ham om hva han synes om ditt siste kjøp?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #3 Skrevet 3. januar 2016 Klå på han i offentligheten Anonymkode: 3bde7...720
meningsløs Skrevet 3. januar 2016 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klå på han i offentligheten Anonymkode: 3bde7...720 Han blir irritert Han HATER at jeg klår på han i offentligheten 14 minutter siden, DeLorean skrev: Du kan jo be ham sjekke om du er ordentlig ren nedentil etter du har dusjet Mange måter å pirre på. Kanskje du kan kjøpe en truse med fransk åpning og spørre ham om hva han synes om ditt siste kjøp? Ja det kan jeg jo kanskje gjøre!
DeLorean Skrevet 3. januar 2016 #5 Skrevet 3. januar 2016 Kan du absolutt. Lett tilgang vettu! Sexy det
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #6 Skrevet 3. januar 2016 Lage middag toppløs , styre med noe som er høyt oppe ved tv'en eller i sidesynet hans når han ser på tv slik at du strekker seg oppover så han ser det, sleike han på halsen eller øreflippen mens han pusser tenner eller lager seg brødskive , hvile hånden din på låret hans når dere sitter på bussen og tbanen Anonymkode: 42799...df1 1
KapteinJ Skrevet 4. januar 2016 #7 Skrevet 4. januar 2016 Hmm her er det mye å ta av, er i et forhold med ei jente som er veldig glad i teasing og det er fantastisk gøy. Har litt problemer med å tro på at kjæresten din hater det, typ legg hånden din på innsiden av låret hans når dere sitter ved et bord, bare ikke la noen andre se det, det er kjempespennende. Andre ting du kan gjøre er for eksempel å lene deg over ham slik at han får se nedover toppen. Jeg vet ikke om du er en god danser, men for min del i hvert fall er det et ekstremt turn-on med ei jente som faktisk kan danse. Andre enkle triks er å gå rundt i undertøyet når dere er alene, det er jo alltid en sikker vinner, spesielt om du setter deg ved siden av han under teppet når dere ser en film eller noe sånt. Generelt handler teasingen egentlig bare om å vise ham hva du har, siden han er sammen med deg er det jo innlysende at han liker det han ser så
meningsløs Skrevet 4. januar 2016 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2016 Tuuusentakk for tips og råd, folkens!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå