Gjest Theakri Skrevet 3. januar 2016 #1 Skrevet 3. januar 2016 Hei! Jeg og min samboer har vært prøvere i noen mnd nå. Har ikke lykkes hittil. Bestemte meg derfor å bestille clearblue sin fertillitetsmonitor i håp om å få litt nøyaktigere svar på når jeg har EL osv. Men har null erfaring på dette, så håper noen av dere der ute kan dele litt av deres erfaringer? Har en ganske uregelmessig syklus der menstruasjonen kan begynne alt ifra den 10-14 i hver mnd. Har dette noen betydning? Håper dere kan fortelle meg litt om deres erfaringer. Er ellers veldig gira på å komme igang med den denne mnd!
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #2 Skrevet 3. januar 2016 Jeg prøvde den i forje mnd men fortsatt ikke gravid får fortsette å prøve så får man se den er veldig enkel og fin å bruke så er fornøyd med den lykke til videre Anonymkode: 4ec2e...973
Frk.34 Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 Jeg fikk ikke godt utbytte av denne før jeg begynte å ta eggløsningstester på ettermiddagen, sånn rundt 1600. Holdt meg 2-3 timer først slik at urinen hadde vært tilstrekkelig i blæren.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 Jeg har bare positive erfaringer med monitoren. Den gamle vel og merke. Etter 27 pp'er med førstemann, satt nr 1 etter 2 pp'er med monitoren. Deretter brukte vi 1 på nr 2. Nå er vi igang igjen å prøver på nr 3, pp 1! Genial maskin, jeg oppdaget at jeg har eggløsning MYE senere enn antatt! Ikke rart nr 1 tok så lang tid!!! Anonymkode: 18a78...198
Gjest Theakri Skrevet 4. januar 2016 #5 Skrevet 4. januar 2016 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har bare positive erfaringer med monitoren. Den gamle vel og merke. Etter 27 pp'er med førstemann, satt nr 1 etter 2 pp'er med monitoren. Deretter brukte vi 1 på nr 2. Nå er vi igang igjen å prøver på nr 3, pp 1! Genial maskin, jeg oppdaget at jeg har eggløsning MYE senere enn antatt! Ikke rart nr 1 tok så lang tid!!! Anonymkode: 18a78...198 Så koselig å høre! har lest litt rundt på nett om denne monitoren, og har i grunn bare lest positive erfaringer. Dette er nok individuelt! Jeg mistenker selv at jeg kan ha eggløsning mye senere enn antatt. så skal bli gøy å se hvordan dette går! Testet du på morningen? Endret 4. januar 2016 av Theakri
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #6 Skrevet 4. januar 2016 1 minutt siden, Theakri skrev: Så koselig å høre! har lest litt rundt på nett om denne monitoren, og har i grunn bare lest positive erfaringer. Dette er nok individuelt! Jeg mistenker selv at jeg kan ha eggløsning mye senere enn antatt. så skal bli gøy å se hvordan dette går! Testet du på morningen? Bruksanvisningen sier du skal teste på morningen med dagens første urin for da er LH/østrogen nivåene mest konsentrerte. EL er 24-36 timer etter oppnådd Max på monitoren. Lykke til! Anonymkode: 18a78...198
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå