AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #1 Skrevet 3. januar 2016 For 5 år siden tok jeg en tatovering på korsryggen, riktignok i ung alder. Den er ganske stor og er tribals. Jeg elsket den og elsker den strengt tatt fremdeles, men kroppen har desverre endret seg. Jeg har lagt på meg 15 kg siden den tid, og kommer nok ikke til å gå ned igjen. Dermed har jeg begynt å angre og fordi kroppen ikke kler tatoveringen lenger er jeg ukomfortabel med å vise meg i bikini osv. Strengt tatt er all bikini visning ukomfortabel. Uansett, ikke si "du skulle ha tenkt deg bedre om" osv, for det har jeg nemlig hørt mye før. Jeg elsker den enda. Men jeg er redd folk går og tenker fælt om meg når de ser den og kroppen min. Heller ikke si at korsrygg er harry eller hore heller, for jeg syntes nemlig det er det fineste stedet for ei jente å ha tatovering. Jeg lurer rett og slett på om noen har noen erfaring med fjerning av tatoveringer; smerte, pris osv. som de gjerne vil dele. Anonymkode: 39570...fc1
LempikasPromise Skrevet 3. januar 2016 #2 Skrevet 3. januar 2016 Hei, jeg har ingen erfaring selv, men jeg har lest flere steder at fjerning av tattovering tar lang tid, siden det må skje over flere behandlinger. Det er også forholdsvis dyrt, jo større tattoveringen er, jo dypere fargen ligger, jo flere behandlinger trenger du jo. I tillegg er det visst veldig smertefullt, mange sier at de er vondere å fjerne enn å ta. Når det er sagt, har du penger og tålmodighet, så er det i de fleste tilfeller mulig å få dem ordentlig fjernet. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå