AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #1 Skrevet 3. januar 2016 jeg er så bekymrer for å ikke oppleve en ny forelskelse. Noen som kan komme med noen trøstende ord eller erfaringer? Anonymkode: d95b2...c91
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #3 Skrevet 3. januar 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg er så bekymrer for å ikke oppleve en ny forelskelse. Noen som kan komme med noen trøstende ord eller erfaringer? Anonymkode: d95b2...c91 Hvorfor er du bekymret for det? Har du kjærlighetssorg eller noe? Anonymkode: d0676...8ff
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #4 Skrevet 3. januar 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er du bekymret for det? Har du kjærlighetssorg eller noe? Anonymkode: d0676...8ff Har hatt kjærlighetssorg men begynner å gå pver. Han jeg hadde kjærlighetssorg over, prøver litt igjen men jeg tar avstand. Er klar for noe mere seiøst, lei av singelliv, så derfor. Anonymkode: d95b2...c91
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #5 Skrevet 3. januar 2016 Jeg er i samme båt jeg er 28 og har bare vært skikkelig forelsket én gang (ulykkelig også) og det var for 1 års tid siden. Jeg har ikke så lyst til at det skal gå 10 ++ år før jeg opplever det igjen.. Men vi er vel ulike, noen hopper jo fra forhold til forhold (regner med de blir forelsket i alle de er i forhold med), mens jeg forelsker meg ikke så lett. Anonymkode: dafcf...886
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #6 Skrevet 3. januar 2016 Ja, folk er forskjellige gitt. Jeg er redd for å bli forelsket igjen. Hater å gå rundt og være ulykkelig forelsket. Håper det aldri skjer igjen. Anonymkode: 9dfba...bf5 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #7 Skrevet 3. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i samme båt jeg er 28 og har bare vært skikkelig forelsket én gang (ulykkelig også) og det var for 1 års tid siden. Jeg har ikke så lyst til at det skal gå 10 ++ år før jeg opplever det igjen.. Men vi er vel ulike, noen hopper jo fra forhold til forhold (regner med de blir forelsket i alle de er i forhold med), mens jeg forelsker meg ikke så lett. Anonymkode: dafcf...886 Krysser fingrene for begge oss 😀 TS Anonymkode: d95b2...c91
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #8 Skrevet 3. januar 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, folk er forskjellige gitt. Jeg er redd for å bli forelsket igjen. Hater å gå rundt og være ulykkelig forelsket. Håper det aldri skjer igjen. Anonymkode: 9dfba...bf5 Det kan jo gå bra neste gang 😀 TS Anonymkode: d95b2...c91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå