Gå til innhold

ung gutt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

vi er et par i 30året som har lyst til å ha en yngre mann (18-22) i senga sammen med oss.
Hva syns dere gutter om det? er det noe som hadde fristet? Noen forslag til hvordan vi kan finne noen å bli kjent med? 

Anonymkode: 9764b...f29

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan dere finne på Nakenprat. Hva andre synes bør vel ikke dere bry dere om. Ingen andre kommer til å vite om det.

Anonymkode: fc1d0...031

• Liker 2
Skrevet

Ville aldri vært med på en mmf selv (eller forøvrig mff heller nå når jeg har kjæreste, vil virkelig ikke gjøre noe med noen andre) men for all del hvis dere har lyst så. Så lenge alle er voksne og samtykker er det jo helt ok

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, KapteinJ skrev:

Ville aldri vært med på en mmf selv (eller forøvrig mff heller nå når jeg har kjæreste, vil virkelig ikke gjøre noe med noen andre) men for all del hvis dere har lyst så. Så lenge alle er voksne og samtykker er det jo helt ok

:opplyser:

Skrevet

Høres spennende ut, pm? haha

AnonymBruker
Skrevet

Dette minner da om en kontaktannonse og er ikke lov her.

Anonymkode: 8bea8...213

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere må nok være litt mer spesifikke...

Er det en hetrotrekant med henne i sentrum, eller er det en biseksuell trekant dere er ute etter. Vil dere i såfall ha en aktiv, passiv eller vers gutt med dere?

Anonymkode: 05bf7...373

Skrevet
Den 3.1.2016 at 22.10, AnonymBruker skrev:

vi er et par i 30året som har lyst til å ha en yngre mann (18-22) i senga sammen med oss.
Hva syns dere gutter om det? er det noe som hadde fristet? Noen forslag til hvordan vi kan finne noen å bli kjent med? 

Det hadde fristet om jeg var yngre og ikke var i et forhold. Om vi hadde kjemi da.....

Anonymkode: e28de...111

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...