AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #1 Skrevet 3. januar 2016 Jeg lurer på om det dere jenter snakker med venninner når dere liker en gutt? Vi gutter gjør sjeldent det. En jente jeg liker, kvinne blir det vel (hun er 28), og nå driver venninnen hennes å glor på meg? Er dette for å se om jeg er en allright kar som er verdt å bli kjent med? Skjønner ikke. Ønsker svært gjerne å høre hva dere tror Anonymkode: bd654...af9
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #2 Skrevet 3. januar 2016 Hun kan jo være interessert i deg selv. Nei, jeg glor ikke på menn jeg ikke er interessert i, unntatt hvis de ser ekstremt rare ut. Anonymkode: 4df9e...62e 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #3 Skrevet 3. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun kan jo være interessert i deg selv. Nei, jeg glor ikke på menn jeg ikke er interessert i, unntatt hvis de ser ekstremt rare ut. Anonymkode: 4df9e...62e TS her: Venninnen er allerede i forhold. Jeg tenkte at dere venninner snakker om kjekke gutter? Dette er bestevenninnen til hun jeg liker. Anonymkode: bd654...af9
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #4 Skrevet 3. januar 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her: Venninnen er allerede i forhold. Jeg tenkte at dere venninner snakker om kjekke gutter? Dette er bestevenninnen til hun jeg liker. Anonymkode: bd654...af9 Ja, vi snakker om kjekke gutter. Ja, når venninnen er i forhold vil man jo tro at hun glor på vegne av hun du liker da. Men det er jo klønete å glo åpenlyst. Anonymkode: 4df9e...62e 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #5 Skrevet 3. januar 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, vi snakker om kjekke gutter. Ja, når venninnen er i forhold vil man jo tro at hun glor på vegne av hun du liker da. Men det er jo klønete å glo åpenlyst. Anonymkode: 4df9e...62e Ja klønete å glo åpenlyst, er vel jeg som er god til å se det. ts Anonymkode: bd654...af9 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #6 Skrevet 3. januar 2016 Hvordan glor på deg? Det er vanlig å se på folk vet du, er ikke noe å bli innbilsk for det. Og hvis hun vet hvem du er pga venninda si så er det enda mer naturlig å se på deg/den man vet hvem er/kjenner litt. Og ja, jeg forteller bestevennindene mine hvilken gutt jeg liker eller er nysgjerrig på, men ikke venninder som er mere bekjente eller som jeg bare møter av og til. Anonymkode: ae984...f38 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #8 Skrevet 4. januar 2016 Ja, vi snakker om sånt ;). Hvis jeg blir nysgjerrig på om dette er en mann for henne eller en hun burde styre unna, så hender det at jeg søker opp den hun dater. Men jeg har også noen ganger opplevd at venninner har spurt om de kan bruke min profil til å søke opp en de selv liker, fordi de er redd for nettopp å avsløre sin interesse. Anonymkode: 62f7f...c97
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #9 Skrevet 4. januar 2016 23 timer siden, Ulla Ullsokk skrev: Jepp, vi snakker om sånt! Tja, ikke alle. Anonymkode: adc1a...718
Ulla Ullsokk Skrevet 4. januar 2016 #10 Skrevet 4. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, vi snakker om sånt ;). Hvis jeg blir nysgjerrig på om dette er en mann for henne eller en hun burde styre unna, så hender det at jeg søker opp den hun dater. Men jeg har også noen ganger opplevd at venninner har spurt om de kan bruke min profil til å søke opp en de selv liker, fordi de er redd for nettopp å avsløre sin interesse. Anonymkode: 62f7f...c97 Hvor kan du se hvem som søker?
NegativeNancy Skrevet 4. januar 2016 #11 Skrevet 4. januar 2016 Ja det er nok en jentegreie. Man må jo for all del sjekke ut om gutten er bra nok for sin beste venninne! Men det vel kanskje mest fjortiser som holder på slik? Jeg for min del ville (som venninne) enkelt og greit snakket med vedkomne for å finne ut om han er en ålreit fyr
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #12 Skrevet 4. januar 2016 Den 3.1.2016 at 22.56, AnonymBruker skrev: Ja klønete å glo åpenlyst, er vel jeg som er god til å se det. ts Anonymkode: bd654...af9 Hvor er dere når hun ser på deg? Utdanningssted, nabolaget dere bor i, lokalt kjøpesenter, parken....? Hvor? Anonymkode: f9801...fef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå