AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #1 Skrevet 3. januar 2016 Jeg vil pusse opp et rom i kjelleren som bare brukes til rot nå. Her kan jeg tenke meg å få ut alt, og så smekke opp noe gulvbelegg på den ene veggen - det ser jo fint ut med klikkpanel, på en måte, som ser ut som treverk. Kan jeg sette det rett på betongveggen? Bare å lime på med TEC7? Det er tapet på det nå. Anonymkode: 265be...77d
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #2 Skrevet 3. januar 2016 Gulvbelegg eller annen tett/ikke pustende materiale på en betong vegg og i tillegg en kjellervegg, er ikke å anbefale. Du får et muggproblem etter kort tid. Anonymkode: a8dab...6e9
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #3 Skrevet 3. januar 2016 Det var litt det jeg var rett for...betong og tapet puster? Hva med den siden som peker ut mot "luft" (er en skråbakke; kjeller under bakken bare på den ene siden)? Greit å ha slikt gulvbelegg på en indre vegg? Anonymkode: 265be...77d
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #4 Skrevet 3. januar 2016 Gulvbelegger er ment til å være på gulv. Du kan ikke få tapet til å henge direkte på ubehandlet betong. Sett deg litt inn i tingene.... Anonymkode: a8dab...6e9
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #5 Skrevet 3. januar 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sett deg litt inn i tingene.... Anonymkode: a8dab...6e9 Hva tror du jeg prøver å gjøre her? Om kvinner bare hadde klart å hjelpe hverandre istdf å bitche så fælt hele tiden...jeg oppsøker jo hjelp her for å unngå å gjøre feil. Og det er tapet på betongen her, noe som den ser ut til å ha vært på i 40+ år. Anonymkode: 265be...77d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå