AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #1 Skrevet 3. januar 2016 Jeg er en kvinne i begynnelsen av 40-årene, ser relativt bra/ungdommelig ut, er på Sukker og Tinder. Det har ikke skjedd så veldig mye enda. Men det er noen litt interessante menn som ikke er betalende medlemmer på Sukker som har vist interesse (gult hjerte/bildemelding), men disse får jo ikke sendt melding til meg. Jeg er heller ikke betalende betalende medlem, så får ikke sendt melding. Og jeg føler det blir litt "desperat" som kvinne å betale medlemskap for å kontakte ikke-betalende menn. Hva mener dere andre kvinner om dette? Og jeg er heller ikke sikker på om jeg skal være den første som kontakter superbrukere. Liker best at mannen tar første kontakten. Men hvis han ikke gjør det, så skjer det jo heller ikke noe. Jeg har bare ikke lyst å fremstå som desperat eller lite populær, ved å være en frempå kvinne. Så, på Tinder, var det en mann som skrev "Hei :)" til meg, hvorpå jeg svarer hei, men så har han ikke fortsatt samtalen. Dette synes jeg er rart. Starter han en samtale, så får han også skrive noe mer, eller hva? Synes ikke det er så lett å komme i kontakt når menn ikke er så ivrige eller oppsøkende. Jeg er klar over at alderen min ikke er den mest populære, men disse mennene jeg ser på er i min aldersgruppe. Det hadde vært fint å høre om andre kvinners erfaringer og eventuelt tips. Anonymkode: 1cb95...4b1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #2 Skrevet 3. januar 2016 Så klart tar du kontakt om det er noen du vil snakke med. Er jo en selvfølge. Har du lyst å bruke sukker og bli kjent med flere menn, så må du betale. Bruker du det som et tidsfordriv og ønske om bekreftelse, så kan du droppe og betale og se hvem som sender deg melding. Hvorfor skal bare menn bruke penger på dette? PS: er selv voksen dame på sukker Anonymkode: 8d163...a83 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #3 Skrevet 3. januar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så klart tar du kontakt om det er noen du vil snakke med. Er jo en selvfølge. Har du lyst å bruke sukker og bli kjent med flere menn, så må du betale. Bruker du det som et tidsfordriv og ønske om bekreftelse, så kan du droppe og betale og se hvem som sender deg melding. Hvorfor skal bare menn bruke penger på dette? PS: er selv voksen dame på sukker Anonymkode: 8d163...a83 Ok, så du føler deg vel med å betale selv og sende meldinger til ikke-betalende menn? Anonymkode: 1cb95...4b1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #4 Skrevet 3. januar 2016 Er det mange andre damer som betaler medlemskap på Sukker? TS Anonymkode: 1cb95...4b1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #5 Skrevet 4. januar 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, så du føler deg vel med å betale selv og sende meldinger til ikke-betalende menn? Anonymkode: 1cb95...4b1 Så klart. Hvorfor skulle jeg ikke følt meg vel pga dette? Menn liker at damer tar initiativ. Anonymkode: 8d163...a83 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #6 Skrevet 4. januar 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Så klart. Hvorfor skulle jeg ikke følt meg vel pga dette? Menn liker at damer tar initiativ. Anonymkode: 8d163...a83 Ok, det er bra. Anonymkode: 1cb95...4b1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #7 Skrevet 4. januar 2016 Men er det ingen andre som har meninger om dette temaet? Det hadde jo vært fint å høre om flere damers erfaringer på datingsider... Anonymkode: 1cb95...4b1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #8 Skrevet 4. januar 2016 Min erfaring er å svare det som faller seg naturlig. Samtaler uten innhold/flyt lar jeg bare dø ut. Jeg tenker at plutselig dukker det opp(eller jeg finner) en som skriver "rett hjem" til meg og med god flyt av humor/interesser osv. Anonymkode: f5160...9cd
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #9 Skrevet 4. januar 2016 Det er ikke desperat å være betalende bruker på sukker. Jeg personlig tenker at de som er betalende er de som virkelig ønsker å finne seg noen og er også mer seriøse i hva de søker 😊 Jeg skulle gjerne kunne vært superbruker selv, men jeg har for tiden ikke økonomi til det. Så mitt råd er at har du råd og lyst; bli super bruker. 😊 -kvinne 33. Anonymkode: f5160...9cd
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #10 Skrevet 5. januar 2016 Som anonym over her så tenker jeg at det er de som betaler som faktisk ønsker å finne seg en partner, mens de som ikke betaler bare er ute og "kikker". Sånn sett er jeg litt mer skeptisk til å ta kontakt med de som ikke er betalende. Jeg har vært betalende på sukker og Møteplassen. Det er stort sett menn som har tatt kontakt med meg da, men har da sendt et par meldinger selv også. Og vært irritert på "ikke-betalende" på Møteplassen som ikke kan lese medlinger fra "vanlig betalende" (må ha dyreste abbonnement, og DET gidder jeg ikke). Så jeg ville helt klart betalt ja! (og anbefaler sukker langt foran Møteplassen) -Kvinne 39 Anonymkode: 32127...b6d
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #11 Skrevet 5. januar 2016 Det virker useriøst å være medlem på sjekkesteder uten å betale, for å så klage på forumet at verden er urettferdig for kvinner. Tror du menn forventer gratis sjekking på et horehus? Anonymkode: 78ca4...3d1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå