Gå til innhold

Oppmerksomhet

Gjest anonym

Bruker dere føttene til å få guttenes oppmerksomhet?  

1. 1. Bruker dere føttene til å få guttenes oppmerksomhet?

• Ja
      2
    • Ja, og spesielt ved benflørting
      0
    • Ja, og spesielt ved at jeg dingler med skoene
      0
    • Nei
      21

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har sett en del innlegg her om føtter og vil derfor spørre dere jenter om dere bruker føttene aktivt til å få guttenes oppmerksomhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lusapågangen

Det er vel sannsynligvis du selv som har skrevet disse innleggene du har sett.

Du finner stadig nye innfallsvinkler til temaet, ser jeg?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utover en og annen beinflørt har jeg nok ikke det nei - en bitteliten fotfetish kanskje??? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, nei, ikke annet enn at jeg spør om han kan massere føttene mine (noe han likevel gjør stort sett hver kveld uten at jeg ber om det). Men da ønsker jeg kun massasje, det er ingen invitasjon til noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan man bruke føttene til å få oppmerksomhet? Bare lurer, jeg.... Er det snakk om i en sjekkesituasjon? Da bruker jeg de til å stå på, evt til å danse med eller benflørte. Kan liksom ikke tenke meg andre måter å bruke dem på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man bruke føttene til å få oppmerksomhet? Bare lurer' date=' jeg.... Er det snakk om i en sjekkesituasjon? Da bruker jeg de til å stå på, evt til å danse med eller benflørte. Kan liksom ikke tenke meg andre måter å bruke dem på.[/quote']

Vel.. du kan jo tuppe til fyren du liker midt på skinneleggen - da får du sannsynligvis masse oppmerksomhet...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope, jeg tenner ikke på føtter selv, og synes ikke føtter er sexy, så jeg bruker dem heller ikke for oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg, akkurat som trådstarter tydeligvis, lest at menn fascineres av en kvinnesko som vippes opp og ned på foten.

Det er visst noe feminint og lekent ved det eller noe sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg, akkurat som trådstarter tydeligvis, lest at menn fascineres av en kvinnesko som vippes opp og ned på foten.

Det er visst noe feminint og lekent ved det eller noe sånt...

Veldig 40-/-50/-60-talls... men det er vel selve foten og ikke skoen det spørres om man bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker foettene aktivt for aa faa typens oppmerksomhet jeg.. :roll:

Spenner han som oftest i rumpa naar jeg vil noe

:hoho:

Virker som regel :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, si det. Ble plutselig litt usikker. Jeg har aldri bevisst drevet med fotarbeid for å tiltrekke oppmerksomhet. Men det er noe elegant med strømpebuksekledde dameben og støvletter/pene sko. Kommer an på hvordan man sitter. Man ønsker vel gjerne å ta seg bra ut. Sitter man med et kne oppå det andre og vipper litt med foten eller viser leggene, kommer det da innunder det med å bruke føttene i sjekkingen (eller hva det nå var tråden handlet om?), eller sitter man bare litt ordentlig. Og det kommer vel an på settingen. Er man på resturant sitter man kanskje ikke akuratt og skrever eller bare "slenger bena fra seg". Tror mange menn synes demelegger/lår er sensuelt eller tiltrekkende eller spennende eller hva man nå skal kalle det. Ikke noe unormalt i det vel. Vil man ta seg bra ut for noen- flørte med de og få deres oppmerksomhet, så kan man vel bruke blikk, lene seg frem på måter som tremhever det man vil fremheve, vippe litt eller vri litt lekent på bena der man sitter og snakker, flørte, tulle, le, og gjøre seg litt til? Spille på kvinnelighet :wink:

Det høres liksom ut som om alle synes at føtter er æsj *ler*. Men det kan jo hende jeg har tolket tråden litt annerledes (og har heller ikke lest evt andre tråder om emnet). Hm, tror kansje jeg har det. Føtter- bare føtter, føtter i sokker, svette føtter, ville ikke drevet og viftet med de for å flørte med noen *ler*, og heller ikke satt pris på at noen gjorde det med meg.

Men det kan være koselig å massere føttene til en man er glad i, eller få sine egne masserte (så lenge det holder seg innenfor grensen for massasje og ikke går over til kiling*ler*)

Nu er det kveld gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...