AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #1 Del Skrevet 3. januar 2016 Noen som vet noen bra arenaer for å komme alene og enkelt komme i kontakt med folk i trondheim og sør trønderlag generelt? Jeg er en jente på 18 og har hatt det ganske tungt psykisk i flere år og derfor har jeg ikke så mange venner. Vil veldig gjerne endre på dette. Så om noen vil bli kjent eller vet om steder det er lett å bli kjent med noen blir jeg happy Anonymkode: dfc2d...02f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #2 Del Skrevet 3. januar 2016 Er ikke kjent i Trondheim, men du kan jo ta en titt her. Evt. lage din egen tråd. http://forum.kvinneguiden.no/forum/13-kontakt-med-andre-brukere/ Anonymkode: 26e4d...001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mainecoon Skrevet 3. januar 2016 #3 Del Skrevet 3. januar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet noen bra arenaer for å komme alene og enkelt komme i kontakt med folk i trondheim og sør trønderlag generelt? Jeg er en jente på 18 og har hatt det ganske tungt psykisk i flere år og derfor har jeg ikke så mange venner. Vil veldig gjerne endre på dette. Så om noen vil bli kjent eller vet om steder det er lett å bli kjent med noen blir jeg happy Anonymkode: dfc2d...02f Synd du skriver som AB, for hvis du ikke hadde gjort det kunne jeg sendt deg PM. Hilsen jente 19, i sør trøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 5. januar 2016 #4 Del Skrevet 5. januar 2016 Vet ikke om noen arenaer sånn i farten,men det er bare å si fra hvis det er noen som har lyst på kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå