Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Er 26 år og jeg og min samboer har vært prøvere i 1,5 år (ett par av mnd ikke aktivt pga har vært bortreist).

De siste mnd har vi ikke tenkt så mye på prøvingen og ikke vært så aktive rundt ventet eggløsning da det har tatt veldig på tidligere pga skuffelse når det ikke har klaffet.

Jeg har 28 dagers syklus, og da jeg tidligere brukte eggløsningstester var de positive på dag 15 og 16.

22 des som var syklusdag 16 hadde vi sengekos før jeg reiste på juleferie. Det rare er at jeg i jula tenkte over at kanskje det var nå det klaffet? Nå når vi ikke tenkte nå over det? Men jeg er jo ikke helt sikker om det kan gå vært for sent og om det var etter eggløsning? Men kan jo være det akkurat var innenfor.

Har tenkt på dette de siste dager. Nå er jeg på dag 28 i syklus og ennå ikke fått mens. Men stikker litt i brystene nå og litt murringer. Men håpet er der!!

Noen som har opplevd noe liknende?

Man blir smårar av det her ;)

Hilsen meg :)

Anonymkode: 55f4d...1d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde mensmurringer og såre brystvorter før testen slo ut positivt:-)

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Takk for svar. Håpet er der ennå selv om jeg føler mensen kan komme når som helst...

Er det andre som har vært gravide selv om det føltes som mensen var på vei?

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Oppdatering: fortsatt ingen mens, men fortsatt sterke murringer. På syklusdag 29. Hvis mens fortsatt uteblir i morgen tar jeg test. 

Skrevet

Lykke til :blomst: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...