Gå til innhold

Hvilken tabelett er dette?(bilde)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Imponert av at så mange visste dette. Jeg måtte slå opp Quetiapin, og ser at det er et antipsykotikum. Kjenner du noen som er schizofrene, TS?

Anonymkode: fc150...ce3

Nei, men noen får jo tabeletter av andre osv.

Anonymkode: 7f729...945

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tabletter løser seg vel opp i vann

Anonymkode: b4889...39e

Ja men de aktive stoffene inne i tabletten gjør ikke nødvendigvis det. De kan fortsatt ødelegge mye for miljøet. 

Edit: det jeg mener er at de aktive stoffene kan bli løst i vann men det er på ingen måte det samme som at de er uskadeligjort. Fordi man ikke lengre kan se dem er stoffene ikke borte. 

Endret av Inocybe
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaaa :fnise:

Anonymkode: 7f729...945

Jeg kunne saktens ha levert den for deg, jeg. Da jeg jobbet på eldresenteret var det en beboer som spurte om jeg kunne levere et smykke til rens hos gullsmeden for henne, og da jeg var med i frivillighetssentralen leverte jeg ei bok på biblioteket for en eldre mann som hadde brukket beinet. Småoppdrag som det er bare hyggelige. Jeg har fint lite å ta meg til om dagene, så dersom du trenger noen til å levere noe for deg sår jeg til tjeneste. :fnise: 

Anonymkode: 17840...b96

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Poenget mitt er at å kaste i søpla fremfor å kaste i do er ikke nestbeste løsning, det er like ille og resultatet er det samme. 

Anonymkode: 17840...b96

Det kommer helt ann på hvor i landet det er. Som regel er det marginalt bedre.

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tabletter løser seg vel opp i vann

Anonymkode: b4889...39e

Jepp, hvilket er hele problemet. Hadde de ikke gjordt det, hadde det vært ett mye mindre problem.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...