AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #1 Skrevet 3. januar 2016 Nå har jeg lett meg ihjel på nett og håper å finne folk som kan dele sine erfaringer. Vi ønsker et lokale med plass til 80-100 stykker, medbrakt mat og medbrakt drikke for vi skal ha en bryllupsfest. Helst uten spesielle begrensninger i tidsbruk på kvelden. Har funnet noen steder som er for all del fine, men de oppfyller ikke ønskene våre med tanke på antall gjester. Det nærmeste er et sted på maks 50 gjester. Noen som har noen gode tips? Gjerne sentralt i Oslo/Bærum. Anonymkode: 2b5fc...bce
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #3 Skrevet 3. januar 2016 Månefisken i Oslo? Anonymkode: 2b63e...f5d
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #4 Skrevet 3. januar 2016 Årvoll gård? Tror disen gård tar for få gjester.. Anonymkode: 29fec...5d0
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #5 Skrevet 3. januar 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Månefisken i Oslo? Anonymkode: 2b63e...f5d All servering av mat og drikkevarer må gå gjennom Månefisken, men takk for tips uansett Anonymkode: 2b5fc...bce
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #6 Skrevet 3. januar 2016 21 minutter siden, skinnjakke skrev: Musikkflekken Sandvika? Tror de også krever en av delene - mat eller drikke på stedet ut fra hva jeg kan lese på nettstedet, men jeg kan sjekke det ut! Takk! Anonymkode: 2b5fc...bce
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #7 Skrevet 3. januar 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Årvoll gård? Tror disen gård tar for få gjester.. Anonymkode: 29fec...5d0 Takk du også Anonymkode: 2b5fc...bce
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #8 Skrevet 3. januar 2016 Vøyen gård er et rimelig og ikke minst fantastisk koselig alternativ. Lokalene er herskapelige dersom man ønsker å dekke og lage i stand celebert selskap. På den annen side kan man fint lage en enkel fest og ha medbragt mat også. Anbefaler deg å sjekke med dem. Anonymkode: ea6f1...0e9
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #9 Skrevet 3. januar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Vøyen gård er et rimelig og ikke minst fantastisk koselig alternativ. Lokalene er herskapelige dersom man ønsker å dekke og lage i stand celebert selskap. På den annen side kan man fint lage en enkel fest og ha medbragt mat også. Anbefaler deg å sjekke med dem. Anonymkode: ea6f1...0e9 Glemte å si at gården ligger i Bærum (på Rykkinn/Skui) Anonymkode: ea6f1...0e9
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #10 Skrevet 28. mars 2016 Dytter opp denne tråden i håp om at noen har flere tips. Fremdeles på utkikk etter lokaler! Anonymkode: 2b5fc...bce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå