AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #1 Skrevet 3. januar 2016 Ble invitert på date. Hjemme hos han. Sukker. Første date. Forventer han sex? Anonymkode: 1a166...d4b
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #2 Skrevet 3. januar 2016 Hvordan kan vi vite det? Anonymkode: a7ff0...264
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #3 Skrevet 3. januar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan vi vite det? Anonymkode: a7ff0...264 Spør menn. Hvis dere menn hadde invitert noen hjem, hadde dere forventet sex? Anonymkode: 1a166...d4b
Gjest 2Bhonest Skrevet 3. januar 2016 #5 Skrevet 3. januar 2016 Om ikke, så har du funnet unntaket som bekrefter regelen om at alle menn vil ha sex.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #6 Skrevet 3. januar 2016 1 minutt siden, 2Bhonest skrev: Om ikke, så har du funnet unntaket som bekrefter regelen om at alle menn vil ha sex. Spør ikke om de vil. Selvfølgelig vil han. Alle menn vil ha sex hele tiden. Spørsmålet er om han FORVENTER. Anonymkode: 1a166...d4b 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #7 Skrevet 3. januar 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble invitert på date. Hjemme hos han. Sukker. Første date. Forventer han sex? Anonymkode: 1a166...d4b Jeg hadde ikke dratt hjem til en fyr på første date. Hvor godt kjenner du ham? Anonymkode: 84fd4...cd4 6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #8 Skrevet 3. januar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ikke dratt hjem til en fyr på første date. Hvor godt kjenner du ham? Anonymkode: 84fd4...cd4 Hvorfor ikke? Hvor godt? Vi har skrevet i en hel uke. Anonymkode: 1a166...d4b
Smookiekins Skrevet 3. januar 2016 #9 Skrevet 3. januar 2016 Ville foreslått å møtes et annet sted første date.. Kanskje han forventer sex, det finner du fort nok ut av.. Det betyr ikke at du må gi det til han.. 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #10 Skrevet 3. januar 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke? Hvor godt? Vi har skrevet i en hel uke. Anonymkode: 1a166...d4b Én uke? Hvor gammel er du og hvor gammel er han? Anonymkode: 84fd4...cd4 3
Timza Skrevet 3. januar 2016 #11 Skrevet 3. januar 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spør ikke om de vil. Selvfølgelig vil han. Alle menn vil ha sex hele tiden. Spørsmålet er om han FORVENTER. Anonymkode: 1a166...d4b Det er umulig for oss å svare på. Det kommer nok helt an på hva dere har skrevet om illløpet av den uken. Har dere snakket og hintet om sex, så er det nok høyere oppe på "forventnings lista" enn om dere ikke har gjort det f.eks. Uansett så velger jo du om dere skal ha sex eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #12 Skrevet 3. januar 2016 Ja hjemmedate =sex. Spesielt når det er første treffet. Derfor unngår jeg hjemmedates så tidlig og får dermed silt ut de mennene som er så useriøse. Men om du er opp for en uforpliktende sexkveld bruk og kast så kjør på Anonymkode: e4a5b...631 3
Timza Skrevet 3. januar 2016 #13 Skrevet 3. januar 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja hjemmedate =sex. Spesielt når det er første treffet. Derfor unngår jeg hjemmedates så tidlig og får dermed silt ut de mennene som er så useriøse. Men om du er opp for en uforpliktende sexkveld bruk og kast så kjør på Anonymkode: e4a5b...631 Tull. Jeg har hatt flere hjemmedates uten sex.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #14 Skrevet 3. januar 2016 56 minutter siden, Timza skrev: Tull. Jeg har hatt flere hjemmedates uten sex. Ikke førstedates fra sukker/tinder regner jeg med? Klart man kan ha seriøse hjemmedates uten sex, men når folk fra nett eller apper inviterer hjem første gang så sier det seg selv hva som ligger i lufta. Har man møttes noen ganger fra før og får tilbud om å komme hjem på middag kl 17 (slik at man rekker å gå igjen før 22) så er det noe helt annet. Anonymkode: e4a5b...631 1
Timza Skrevet 3. januar 2016 #15 Skrevet 3. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke førstedates fra sukker/tinder regner jeg med? Klart man kan ha seriøse hjemmedates uten sex, men når folk fra nett eller apper inviterer hjem første gang så sier det seg selv hva som ligger i lufta. Har man møttes noen ganger fra før og får tilbud om å komme hjem på middag kl 17 (slik at man rekker å gå igjen før 22) så er det noe helt annet. Anonymkode: e4a5b...631 Joda, førstedates fra både tinder og sukker. Alt kommer an på hva en snakker om før daten. Er det en åpenbar sexdate så inneholder samtalene ofte nyanser av dette også. Er det ikke det, så forventer jeg ikke sex selv om jeg selvfølgelig som menn flest ikke sier nei om det går den veien.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #16 Skrevet 3. januar 2016 Han forventer sex. Men har du ingen betenkeligheter med å dra hjem til han første gang du skal møte han? Anonymkode: e2858...334 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #17 Skrevet 3. januar 2016 26 minutter siden, Timza skrev: Joda, førstedates fra både tinder og sukker. Alt kommer an på hva en snakker om før daten. Er det en åpenbar sexdate så inneholder samtalene ofte nyanser av dette også. Er det ikke det, så forventer jeg ikke sex selv om jeg selvfølgelig som menn flest ikke sier nei om det går den veien. Jøss det ville jeg aldri gjort som kvinne. Kunne ikke falt meg inn å dra hjem til en fremmed mann første gang jeg møtte han. Om ikke en ubehagelig , klein og presset situasjon med sex i undertonen , så kanskje til og med i værstefall å bli innesperret, truet, voldtatt og holdt til fange. Jada, sjansen er liten, men det FINNES faktisk mange gærninger der ute.... Anonymkode: e4a5b...631 4
Gjest 2Bhonest Skrevet 4. januar 2016 #18 Skrevet 4. januar 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Spør ikke om de vil. Selvfølgelig vil han. Alle menn vil ha sex hele tiden. Spørsmålet er om han FORVENTER. Anonymkode: 1a166...d4b Vil ha sex og forventer sex.... Hva er forskjellen??????
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå