Chrizzern Skrevet 3. januar 2016 #1 Skrevet 3. januar 2016 Anyone? Hjalp det, hvor lang tid tok det, noe tilbakefall?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #2 Skrevet 3. januar 2016 Jeg brukte epiduo for mange år siden, hjalp ikke meg noe desverre... Nå har jeg nylig fått resept på differin, og spurt her etter erfaringer, men ikke fått noe svar. Den skal visst være sterkere enn epiduo, men jeg har ikke turt å bruke den enda siden det står at man får værre hud de første ukene/månedene. Anonymkode: 06b01...e58
Chrizzern Skrevet 3. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2016 Hmm, jeg skjønner... Går på en antibioktikasalve selv som heter Zalna, begynte for litt over en uke siden. Finner nesten ingen med erfaringer noe som helst sted, og jeg er en utålmodig sjel, også har jeg lest litt rundt at epiduo kan ha en rask effekt.... Hudlege på tirsdag, planen er å spørre etter Epiduoen du får bite tenna sammen og sette igang med differinen!!! Forhåpentligvis blir det bra:)
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 Går du på antibiotikaen for huden også? Hvor lenge skal du gå på den og hvordan type hud er det du sliter med? Hudlege er veldig mye mer effektivt enn fastlege syns jeg, så det gjør du nok lurt i å oppsøke De har peiling og vil foreslå det som passer best akuratt din hudtype , husk å gå dit uten sminke da så hudlegen får sett ordentlig! Var hudlege som ga meg resept på Differin også pga store porer, hudormer og kviser, og jeg tenker å starte på den om jeg blir avvist av en gutt jeg holder på med for tiden, for vil ikke starte på den nå pga sjansen for forværret hud, siden jeg liker han så godt hehe Anonymkode: 06b01...e58
Wonders Skrevet 4. januar 2016 #5 Skrevet 4. januar 2016 Søk på det her på kg så finner du masse tråder fra før. Vi har snakket masse om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå