AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #1 Skrevet 3. januar 2016 Jeg og kjæresten min giftet oss i vegas i sommer. og nå angrer jeg. Jeg sa ja til dette, fordi forholdet vårt var på vei i do, og jeg ville prøve å redde dette. kjæresten min er utrolig kontrollerende og sjalu. Og jeg orker ikke mer. Vi sendte aldri inn de papirene vi skulle-betyr det at det er ugyldig i Norge? Er dette noe jeg kan fikse opp i uten at han vet det? jeg er så redd for hvordan han reagerer hvis jeg må gjøre dette sammen med han, at han ikke kommer til å godta dette. Jeg kjøpte leilighet etter vi "giftet" oss, har han krav på noe av det? må vi "skille" oss? Håper på at noen kan hjelpe meg. jeg vet jeg burde ha tenkt meg om før jeg gikk med på dette. men i blant gjør man veldig dumme ting uten å tenke noe over det.. Anonymkode: a7e8f...60a
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 Det er ikke gyldig i Norge. Anonymkode: 801f2...6b2 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #3 Skrevet 27. januar 2016 Den 3.1.2016 at 19.18, AnonymBruker skrev: Jeg og kjæresten min giftet oss i vegas i sommer. og nå angrer jeg. Jeg sa ja til dette, fordi forholdet vårt var på vei i do, og jeg ville prøve å redde dette. kjæresten min er utrolig kontrollerende og sjalu. Og jeg orker ikke mer. Vi sendte aldri inn de papirene vi skulle-betyr det at det er ugyldig i Norge? Er dette noe jeg kan fikse opp i uten at han vet det? jeg er så redd for hvordan han reagerer hvis jeg må gjøre dette sammen med han, at han ikke kommer til å godta dette. Jeg kjøpte leilighet etter vi "giftet" oss, har han krav på noe av det? må vi "skille" oss? Håper på at noen kan hjelpe meg. jeg vet jeg burde ha tenkt meg om før jeg gikk med på dette. men i blant gjør man veldig dumme ting uten å tenke noe over det.. Anonymkode: a7e8f...60a Ring en advokat og ta med papirene du har. Han kan gi deg svar Anonymkode: 969fe...2de 2
Gjest Tekola Skrevet 27. januar 2016 #4 Skrevet 27. januar 2016 Ryddet for personangrep og avsporinger. Tekola, admin.
Daiquiry Skrevet 27. januar 2016 #5 Skrevet 27. januar 2016 http://www.skatteetaten.no/no/Person/Folkeregister/Ekteskap-og-samliv/Ekteskap/Ekteskap-i-utlandet/ Ekteskapet ditt er ikke gyldig, papirene må dere selv sende inn. Hvis du har kjøpt leiligheten alene, har han ingen krav på den. Det er bare for deg å hive han ut. Selv om det ikke er enkelt. Lykke til! 2
Sissan1 Skrevet 27. januar 2016 #6 Skrevet 27. januar 2016 Hva står det i skjøtet på leiligheten da? Er du ført opp som eier alene? Har han betalt på lånet?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #7 Skrevet 27. januar 2016 Du burde faktisk ha registrert dette i norge, for om dere skilles eter norsk rett har han ikke krav på leiligheten, etter amerikansk rett er jeg mer usikker. Anonymkode: 0c979...9a0
Gjest Hjertesukk Skrevet 27. januar 2016 #8 Skrevet 27. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du burde faktisk ha registrert dette i norge, for om dere skilles eter norsk rett har han ikke krav på leiligheten, etter amerikansk rett er jeg mer usikker. Anonymkode: 0c979...9a0 Amerikansk lovgivning gjelder ikke i Norge
Enamorada Skrevet 27. januar 2016 #9 Skrevet 27. januar 2016 9 minutter siden, Hjertesukk skrev: Amerikansk lovgivning gjelder ikke i Norge Det er sant, men siden giftemål ikke er registrert i Norge, så må de skilles i USA og da gjelder amerikansk lov.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #10 Skrevet 27. januar 2016 Du er ikke gift. Anonymkode: 9661c...80e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå