bib_84 Skrevet 3. januar 2016 #1 Del Skrevet 3. januar 2016 Vi har Troll parkdress til gutten på 1,5 år. Den skal kunne brukes hele året ettersom det følger med en ulldress for å ha under. I morgen er det meldt åtte minusgrader her, og jeg begynner å tvile på om det blir varmt nok. Hva har man isåfall innerst? Holder det med vanlig tynt ullundertøy, eller bør vi ha enda et lag med for eksempel joggeklær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magnifiq Skrevet 3. januar 2016 #2 Del Skrevet 3. januar 2016 Vi har tynn ull innerst, så strikket hel ulldress i tillegg til vinterdress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitnir Skrevet 3. januar 2016 #3 Del Skrevet 3. januar 2016 5 minutter siden, Magnifiq skrev: Vi har tynn ull innerst, så strikket hel ulldress i tillegg til vinterdress. Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bib_84 Skrevet 3. januar 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 3. januar 2016 52 minutter siden, Magnifiq skrev: Vi har tynn ull innerst, så strikket hel ulldress i tillegg til vinterdress. Hva bruker dere om det er enda kaldere da? Jeg tenkte å høre med bhg i morgen om vi bør kjøpe vinterdress i tillegg. Han er ganske varm av seg og er ikke typen som sitter lenge i sandkassa, men løper, går og klatrer veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magnifiq Skrevet 3. januar 2016 #5 Del Skrevet 3. januar 2016 4 minutter siden, bib_84 skrev: Hva bruker dere om det er enda kaldere da? Jeg tenkte å høre med bhg i morgen om vi bør kjøpe vinterdress i tillegg. Han er ganske varm av seg og er ikke typen som sitter lenge i sandkassa, men løper, går og klatrer veldig mye. Er det parkdress med fôr er det vel det samme som vinterdress? Enda kaldere? Bruker den samme påkledningen. Er det mer enn rundt 15 minus, så er vi ikke så ofte ute og leker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bib_84 Skrevet 3. januar 2016 Forfatter #6 Del Skrevet 3. januar 2016 Vi er heller ikke ute og leker hvis det er 15 minus, men det hender de er ute i bhg selv om det er kaldere enn åtte minusgrader. Mulig parkdress med fôr gjør samme nytten som vinterdress? Det er jo meningen med denne fra Troll i alle fall, men jeg er grønn på dette. Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morhjertegod Skrevet 3. januar 2016 #7 Del Skrevet 3. januar 2016 Bhg har sjelden barn ute over 10 minus, man må jo også se på vind og effektive grader. Når min minste var så liten, var de ikke lenge ute om graden smøg seg over fem minus. Jeg mener en parkdress med for, fungerer som vinter dress. Jeg personlig ville valg ullundertøy-ulltøy-vinter dress ( park med for ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå