Nololdus Skrevet 3. januar 2016 #1 Skrevet 3. januar 2016 Hei, Jeg har lyst til å kjøpe et par Christian Louboutin til min bedre halvdel. Fordi hun fortjener det og har hatt lyst på lenge, men ikke tar seg råd selv. Spørsmålet er hvor det er mest fornuftig å handle. Jeg føler meg ganske trygg på størrelse og smak, men det er likevel viktig at hun kan bytte hvis det blir galt. Alternativene jeg har funnet er: Net-a-porter.com: Jeg har lest at deres priser skulle være inkludert norsk moms, men det har de avkreftet på epost. Så må jo ta med moms i betraktningen. Er det noen som har erfaring med retur til dem? Fungerer det greit og enkelt uten ekstra omkostninger? Hva da med momsen som er batalt til transportøren? Nordstrom.com: Virker også som et godt alternativ. Noen erfaringer med handel/retur herfra? Kamikaze (Oslo): Dette er et stykke unna for meg, og jeg er sjelden i Oslo, men det kan være verdt det likevel. Har noen formening om utvalg og hvordan prisene er sammenlignet med nettbutikkene? Er det eventuelt noen andre butikker/nettbutikker jeg bør sjekke ut?
Professor Orm Skrevet 3. januar 2016 #2 Skrevet 3. januar 2016 De selger dem på Vincci i Bergen også, om det hjelper deg. 1
Fashionistaen Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 (endret) Ville uansett ikke handlet fra utlandet nå, mtp en svak krone. Er også mye tyngre med retur og slikt til utenlandske nettsider. Generelt sett, vet jeg at louboutin er dyrere i usa nå pga veldig høy dollarkurs. Louboutin er dog litt billigere i Euro enn NOK. Dette er verdt å merke seg om du skal til utlandet i nærmeste fremtid. Du kan også spare litt på tax refund. Men det lønner seg heller ikke å kjøpe på nett med euro pga. moms. Så må være om du skal på reisefot. Vet Vincci sender kostnadsfritt i hele Norge. De er dessuten litt billigere enn Kamikaze. Jeg har selv erfart at str deres kan være litt rare. Jeg bruker selv str 36 i pensko fra "vanlige" billigmerker. Av en eller annen grunn bruker jeg dog 35,5 i louboutin og andre designersko til tross for at de fleste må gå opp en str i disse skoene. Har også erfart at modellene varierer i str. Om mulig kan det være greit å prøve skoene før man kjøper de. Iaf når det er snakk om såpass mye penger. Er kjedelig med retur om de ikke har str og farge igjen osv. Eieren av Kamikaze anbefalte også å prøve skoen først pga. variasjonen i str. Endret 4. januar 2016 av Fashionistaen 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 Hvilken modell er det du skal kjøpe til din kjære? Anonymkode: 5e92e...dc5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #5 Skrevet 4. januar 2016 Jeg handler alltid CL i utlandet så har ikke så mange tips til hvor det er best å bestille fra, men vil som Fashionistaen nevne at de er store i størrelsen, men også veldig smale over risten. Desverre veldig vonde å gå med for min del. Anonymkode: 33664...3cd
Nololdus Skrevet 4. januar 2016 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2016 Takk for svar. Bergen blir for langt å dra til, men jeg skal ta kontakt og sjekke mulighetene for forsendelse. Hun har tidligere prøvd og likt New Simple Pump (100mm tror jeg), og husker størrelsen som passet da. Tar utgangspunkt i den størrelsen. Har også sett på andre modeller. Både klassiske og hakket røffere.
amadine Skrevet 4. januar 2016 #7 Skrevet 4. januar 2016 1 minutt siden, Nololdus skrev: Takk for svar. Bergen blir for langt å dra til, men jeg skal ta kontakt og sjekke mulighetene for forsendelse. Hun har tidligere prøvd og likt New Simple Pump (100mm tror jeg), og husker størrelsen som passet da. Tar utgangspunkt i den størrelsen. Har også sett på andre modeller. Både klassiske og hakket røffere. Da hadde jeg kjøpt new simple eller simple i den størrelsen som passet hun. Ellers kan det ble vanskelig med størrelser da det kommer ann på modelltype, høyde, type skinn etc.
Gjest Ravna Skrevet 4. januar 2016 #8 Skrevet 4. januar 2016 (endret) . Endret 19. januar 2018 av Ravna
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #9 Skrevet 5. januar 2016 Hva er prisen sånn ca? Anonymkode: 6798d...841
Fashionistaen Skrevet 5. januar 2016 #10 Skrevet 5. januar 2016 Kommer ann på modellen selvfølgelig. De billigste modellene begynner på ca. 4900 på Vincci og 5800 på kamikaze.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå