Gå til innhold

FYLLEMELDINGER.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Romjula er over og jeg regner med vi er flere som sitter igjen som noen nervevrak. :fnise:

Vil høre deres tabber! 

Selv hooket jeg opp med en 1.juledag, og har siden da sendt han meldinger (og ringt!) hver kveld! 🙄 Og han har ikke svart.... Er like flau hver morgen men gjør det samme med engang jeg blir flau. Eier jo ikke selvrespekt - hadde aldri oppført meg så desp i edru tilstand 😫🔫

Skjønner ikke hvorfor vi gjør slike ting? Jeg fylletekster alltid de jeg holder på meg / har et godt øye til å ødelegger alt for meg selv.... Off. 🙈

Anonymkode: 18808...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har faktisk vært minimalt på fylla denne julen, så har ingen flauser å komme med!

Anonymkode: d8db0...31b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Booker

Sa en var kjekk og så kysset han meg (men bommet). Hørtes sikkert ikke så kleint ut men herregud det var kleint ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du har vært på fylla hver dag hele jula, vil jeg mene at du har andre problemer enn fyllemeldinger.

Anonymkode: 265ea...483

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

fylleringte sjefen og kjeftet i sånn en halv time :)))) det var på julebord for nesten to måneder siden, blir fortsatt mobbet for det på jobb...

Anonymkode: d5aab...745

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan også legge til at jeg har begynt å ringe folk på facebook (altså hallo, hvem gjør det) når jeg har vært ute i det siste. Noen jeg ikke har nummeret til, men har noe jeg bare mååååååå få ut noe til, null problem, finn dem på facebook.

Det er ikke bra :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har vært på fylla hver dag hele jula, vil jeg mene at du har andre problemer enn fyllemeldinger.

Hahaha! Hadde èn frikveld bare, så tja. Vært litt mye men var ikke det som skulle stå i fokus nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan også legge til at jeg har begynt å ringe folk på facebook (altså hallo, hvem gjør det) når jeg har vært ute i det siste. Noen jeg ikke har nummeret til, men har noe jeg bare mååååååå få ut noe til, null problem, finn dem på facebook.

Det er ikke bra :riste:

😂👌🏻 Det er så ille altså. Jeg skjønner ikke hva vi tenker med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kssss aldri vært young and wild and free du da?  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha, høres kjent ut :(. Men hvis jeg snur på det, noen som gjør det med meg, bare ler jeg og bryr meg ingenting. Ikke gider jeg å ta telefonen sene kvelder heller, og den er på lydløs om nettene. På den måten skåner jeg fulle kreative mennesker fra å få fylleangst etterpå, i alle fall på mine vegne :)

Anonymkode: 20c8b...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel skal vi se. Har vært full siden 2. Juledag og har klart å 

- skjelle ut han jeg holdt på med. (Det hadde jeg hatt lyst til leeenge altså, har ikke dårlig samvittighet lenger) 

- hatt sex med min beste venn (=vennskap totalt ødelagt)

- fortalt pappa mine mørkeste hemligheter (ja, PAPPA)

- rota med "gud og en hvermann" 

- fortalt veldig mye superhemmelig til allskens rare folk.

hver morgen jeg har våknet har jeg forsøkt veldig hardt å dø. Men det går liksom ikke :ph34r: trodde jeg skulle få det til om jeg virkelig konsentrerte meg.... 

Anonymkode: 6a54a...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var på date med en fyr med tidenes munnsår. Jeg klarte ikke å konsentrere meg om hva han sa, munnsåret tok jo opp halve kjeften hans. Da vi skulle skille lag prøvde han å kysse meg!!! Snodde meg unna og sa jeg følte jeg hadde så dårlig ånde. Møter IKKE på han igjen! 

Anonymkode: f0c1c...6ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var på date med en fyr med tidenes munnsår. Jeg klarte ikke å konsentrere meg om hva han sa, munnsåret tok jo opp halve kjeften hans. Da vi skulle skille lag prøvde han å kysse meg!!! Snodde meg unna og sa jeg følte jeg hadde så dårlig ånde. Møter IKKE på han igjen! 

Anonymkode: f0c1c...6ce

Den mannen dreit seg virkelig ut.

Anonymkode: 58bec...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 3.1.2016 at 20.51, AnonymBruker skrev:

Kssss aldri vært young and wild and free du da?  

Det har tydeligvis aldri jeg, for det å fylle flere ganger på rad i julen har aldri falt meg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...