Gå til innhold

EmerginC, Decleor eller Elizabeth Arden Pro?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med å velge mellom disse seriene. Har prøvd litt fra alle og er ca like fornøyd. Elizabeth Arden Pro er det samme som MD formulations nå. 

Jeg har acne prone hud med mye betente kviser og en del vanlige kviser. Går litt i bølgedaler, men er aldri kvisefri. Er også på vei til 30 og bør få meg litt antiage. Kan noen komme med innspill?

HC (hildechristina.com) går god for alle, men hun er spesielt opptatt av EmerginC i det siste, men usikker på om det er pga samarbeidet hun skryter ekstra av det.

Anonymkode: fc6b4...434

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ganske individuelt,men personlig synes jeg både EmerginC og Decleor var ganske oppskrytt og overpriset,og de gjorde ingenting spesielt for huden min.(Blandingshud med tendens til urenheter).MD Formulations var kanskje hakket bedre men jeg foretrekker REN eller Ole Henriksen.

Er over 30,og har fra tenårene hatt slik hud der det "alltid" dukker opp en kvise eller to uansett hvor gode hudepleierutiner jeg har. Det som gjorde huden min nærmest kvisefri (med unntak av tiden før mensen) var da jeg begynte å bruke Clarisonic i sommer. Etter det har jeg vekslet litt mellom ulike hudpleiemerker,både dyre og rimelige men uten å merke tilbakefall med uren hud.Så er ganske sikker på at forbedringen kan tilskrives Clarisonic.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...