Gå til innhold

Høylytt eller rolig & behersket?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker flesteparten av damene her inne en mann som er høylytt eller rolig & behersket? 

Anonymkode: 40ab5...cb7

Videoannonse
Annonse
Gjest 123Sol
Skrevet

Rolig og behersket for min del. Høylytte folk er bare plagsomme.

AnonymBruker
Skrevet

Stønning og grynting og litt "ååhh  jaaaa" utbrudd er turn on! En helt stille mann er turn off for min del. Jeg tenner på lyd og det at mannen tydelig viser at han nyter.

Anonymkode: df8f7...2a8

AnonymBruker
Skrevet

Definitivt rolig og behersket.

Anonymkode: 93925...6dc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Rolig og behersket. 

Anonymkode: 6a70a...82b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stønning og grynting og litt "ååhh  jaaaa" utbrudd er turn on! En helt stille mann er turn off for min del. Jeg tenner på lyd og det at mannen tydelig viser at han nyter.

Tror ikke du skjønte spørsmålet.. Faller du helst for en mann som er høylytt (nærmest roper), eller rolig og behershet? 

• Liker 1
Skrevet

Liker verken høylytte damer eller høylytte menn. Jeg er rolig og behersket, så hadde ikke orket en mann som var høyt oppe hele tiden. 

AnonymBruker
Skrevet

Rolig og behersket, takk. :) Jeg har mange høylytte venner, og det er helt OK, men en høylytt kjæreste/samboer/ektefelle hadde jeg bare blitt sliten av. 

Anonymkode: 4537c...d70

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du skjønte spørsmålet.. Faller du helst for en mann som er høylytt (nærmest roper), eller rolig og behershet? 

Åja, jeg trodde du mente i senga, og mitt svar ville da vært høylydt. Ellers i hverdagskommunikasjon klarer jeg kun å forholde meg til rolige og beherskede mennesker og menn. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Faren min er høylytt, så jeg har blitt det selv, men jeg syns likevel det er ganske irriterende. Jeg vil heller ha en som er rolig og behersket. Da er det også mulig å føre en sivilisert diskusjon uten unødvendig roping. At vedkommende en gang i blant når han er skikkelig sinna hever stemmen er greit, men ikke hele tida. 

Anonymkode: 1856e...cb9

Skrevet

Rolig og behersket.

Gjest PseudonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå ser jeg for meg følgende scenario:

AB ute på en fullstappet restaurant med mannen sin en fredag kveld. Kelneren serverer vin til mannen for å smake før AB også får servert. Mannen sipper av glasset og bryter ut: *stønn* *grynt* "ååhh jaaaa!!!". AB blir skikkelig turned on av opptrinnet.

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, PseudonymBruker skrev:

Nå ser jeg for meg følgende scenario:

AB ute på en fullstappet restaurant med mannen sin en fredag kveld. Kelneren serverer vin til mannen for å smake før AB også får servert. Mannen sipper av glasset og bryter ut: *stønn* *grynt* "ååhh jaaaa!!!". AB blir skikkelig turned on av opptrinnet.

Knis! :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker egentlig rolig og behersket, men har alltid endt opp med høylytte. Den éne gangen jeg virkelig falt for en fyr som var av den rolige og beherskete typen, viste det seg at han var en skikkelig luring man ikke kunne stole på i det hele tatt, han var kanskje rolig, men fy flate for en horete type han var. Never again :fnise:

Anonymkode: 6d078...1e5

• Liker 1
Skrevet

Tar meg friheten som mann til å svare at etter min erfaring ønsker de fleste en som er rolig og behersket, men ikke nødvendigvis at det betyr at en mann ikke kan være lidenskapelig eller heve stemmen om nødvendig, bare ikke ofte. Tror ikke det er mange som liker aper som løper rundt og roper hele tiden.

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Faren min er høylytt, så jeg har blitt det selv, men jeg syns likevel det er ganske irriterende. Jeg vil heller ha en som er rolig og behersket. Da er det også mulig å føre en sivilisert diskusjon uten unødvendig roping. At vedkommende en gang i blant når han er skikkelig sinna hever stemmen er greit, men ikke hele tida. 

Anonymkode: 1856e...cb9

Faren min er også høylytt, og jeg var veldig opptatt av å finne en rolig og behersket mann. Etter ti år med mannen kan jeg telle på én hånd de gangene han har hisset seg opp. Jeg derimot, er nesten like ille som min far.

Anonymkode: e08ee...fc7

Skrevet
Den ‎03‎.‎01‎.‎2016 at 18.49, AnonymBruker skrev:

Åja, jeg trodde du mente i senga, og mitt svar ville da vært høylydt. Ellers i hverdagskommunikasjon klarer jeg kun å forholde meg til rolige og beherskede mennesker og menn. 

Tenkte akkurat det samme ;). Skulle til å svare "Behersket? Aldri i livet. Naturlig rolig eller høylydt? Ja, takk."

Når det gjelder mer generelt temperament, så foretrekker jeg heller rolig fremfor høylydt :). Brautende menn faller jeg ikke for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...