Johanna Skrevet 7. oktober 2004 #1 Skrevet 7. oktober 2004 Hvem er det som synger i reklmen til sprite zero? Noen som vet?
Gjest Cerise Skrevet 7. oktober 2004 #2 Skrevet 7. oktober 2004 ååå...dette lurer jeg også veldig mye på! håper noen vet svaret,skal drive litt research nå
Gjest Virvel Skrevet 8. oktober 2004 #3 Skrevet 8. oktober 2004 Jeg tror de heter Magenta og er norske. Husker ikke hva sangen heter.
Gjest Virvel Skrevet 8. oktober 2004 #4 Skrevet 8. oktober 2004 Etter å ha lekt Nancy Drew har jeg kommet til at det kan være "All Over" som er sangens tittel. Har funnet en artikkel hvor det står at den har blitt brukt i en reklame for Coca Cola, men det er vel de som lager Sprite også...?
Johanna Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2004 Tror sannelig du har rett virvel. Tusen takk for godt detektiv arbeid. Mange klemmer fra meg.
Gjest Cerise Skrevet 9. oktober 2004 #6 Skrevet 9. oktober 2004 Yes,du hadde rett! Magenta - all over er sangen i reklamen. Har nettopp lastet den ned nå, groovy *takker og bukker*
MiniMjau Skrevet 11. oktober 2004 #7 Skrevet 11. oktober 2004 det er det norske bandet Magenta med "All over".
Gjest Virvel Skrevet 11. oktober 2004 #8 Skrevet 11. oktober 2004 Fint det, MiniMjau, men hvis du leser hele tråden ser du at vi har fått oppklart det allerede.
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #9 Skrevet 12. oktober 2004 Den sangen er bra! "You make me dizzy, honey"
MiniMjau Skrevet 12. oktober 2004 #10 Skrevet 12. oktober 2004 Fint det' date=' MiniMjau, men hvis du leser hele tråden ser du at vi har fått oppklart det allerede. [/quote'] Sorry hvis jeg tok fra deg nattesøvnen. Jeg var bare litt kjapp når jeg svarte. Jeg las bare det første innlegget for jeg har knekt scrolle-fingeren min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå