Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over denne instagram kontoen https://www.instagram.com/tsv_beauty/ og deet står at de bruker kreatin.. men har aldri sett noen som har fått slike resultater av kreatinbehandling før! Noen som vet om noen i Norge som gjør dette? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det så ut som plastikkhår, det var ikke fint i det hele tatt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håret mitt er sånn når det er nyvasket og nettopp gredd. Spesielt når jeg bruker grisehårsbørste blir det ekstra blankt og skinnende. Jeg har veldig glatt og slett hår, med tynne hårstrå og det er veldig vanskelig å få styling til å sitte pga dette. 

Anonymkode: 5acbc...b89

Skrevet

Fikk nesten så fint hår etter inoar behandling hos frisør på Majorstua. Varte i litt over 2 mnd.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Nå har de på bildet også svart hår og asiatisk hårtype. Både det at håret er rett fra før av og den mørke fargen gjør at det ser ekstra bra ut, men keratinbehandling gjør at det ser veldig shiny og friskt ut. 

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som de plastikk parykkene man får kjøpt på ebay. Men sånt hår ser jo uansett perfekt ut i salongen nyrettet, og nysprayet og nyvarmemaskin'et, men så fort du går ut døra så blir det jo en helt vanlig look på det igjen.

Anonymkode: cb391...0c9

AnonymBruker
Skrevet

Brazilian frizz out hehandling 

Anonymkode: 679c0...09e

AnonymBruker
Skrevet

Fine frøkner i Oslo har denne behandlingen, og Digghairstudio i Bergen 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fine frøkner i Oslo har denne behandlingen, og Digghairstudio i Bergen 

Hvilken behandling?

Anonymkode: 59859...9c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...