AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #21 Skrevet 3. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Legg det ene benet hennes over skulderen din mens du penetrerer hun, da får du lettere tilgang til klitoris, så bruker du den ene hånda di til å holde benet hennes og den andre på å stimulere klitten hennes fort og heftig (variert såklart men) (enten med tommel rotasjon, handbaken/håndflaten eller med mellomfinger og ringefinger frem og tilbake til sidene over klitten) mens du penetrerer hun. Dette er den beste stillingen og metoden syntes jeg, menn som gjør den uoppfordret på meg får ti stjerner i boka Anonymkode: c3517...500 Høres bra ut. Hvilket ben skal jeg holde opp når jeg stimulerer med høyrehånda? Dette hadde vært mye mer nyttig å lære i skolen enn nynorsk. Hva får man mest bruk for i livet liksom? Nynorsk grammatikk eller god sex? Anonymkode: 1c8ef...460
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #22 Skrevet 3. januar 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det bare hjemme hos oss hvor under selve penetrering tar jeg meg av klitoris selv. Syntes det fungerer fint, det er også krevene for mannen å penetrere fokusere på klitoris og seg selv?! En må vell forvente at begge tar ansvar for orgasmer, det er ikke bare mannens jobb.. Anonymkode: d4084...e6e Nja, mannen er jo mannen. Likestilling er greit nok, men det finnes grenser. Anonymkode: 1c8ef...460
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå