Gå til innhold

Klitoris stimuli

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min sex partner sier at hun kun f[r orgasme når klitoris stimuleres. Betyr det at oral sex er eneste mulighet, eller finnes det alternative måter å stimulere klitoris?

Anonymkode: 1c8ef...460

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fingre. 

Leketøy.

Press fra underliv. 

Anonymkode: 9bc93...4f8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Press fra underliv. 

Mens jeg penetrerer? Går det? Har så langt bare fått det til med oral sex, men hadde vært deilig å komme sammen. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mens jeg penetrerer? Går det? Har så langt bare fått det til med oral sex, men hadde vært deilig å komme sammen. 

Aner ikke. Jeg er lesbisk og har sex uten penetrasjon. 

AnonymBruker
Skrevet

Du må bruke fingrene dine på hun mens du penetrerer da i såfall, om du ikke vil slikke henne.
Klitoris krever raske duracll bevegelser for å komme, og støting fra penis stimulerer ikke klitten.

Anonymkode: c3517...500

Skrevet

Fingre og vibrator fungerer for de fleste også, så det er ikke bare oral. Press fra underliv kan vel fungere for noen, men er ikke så enkelt å få til. Problemet med å komme under samleie for kvinner er jo det at de fleste av oss må ha klitorisstimulering samtidig, og det er vanskelig å holde på med fingre og vibrator samtidig som du har samleie. Noen klarer å få det til, men mange klarer ikke det. 

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må bruke fingrene dine på hun mens du penetrerer da i såfall, om du ikke vil slikke henne.
Klitoris krever raske duracll bevegelser for å komme, og støting fra penis stimulerer ikke klitten.

Jeg er i hvert fall en gud til å slikke, sier hun da. Men blir vanskelig å slikke samtidig som jeg puler henne. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Mats skrev:

Sånt bør du vite ts. 

Alle BØR vite alt, men forum er til for de som ikke vet. 

AnonymBruker
Skrevet

Press fra underliv gjør susen her

Anonymkode: 9d829...bf0

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Legg det ene benet hennes over skulderen din mens du penetrerer hun, da får du lettere tilgang til klitoris, så bruker du den ene hånda di til å holde benet hennes og den andre på å stimulere klitten hennes fort og heftig (variert såklart men) (enten med tommel rotasjon, handbaken/håndflaten eller med mellomfinger og ringefinger frem og tilbake til sidene over klitten) mens du penetrerer hun. Dette er den beste stillingen og metoden syntes jeg, menn som gjør den uoppfordret på meg får ti stjerner i boka :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

La henne få ri deg, da kan hun selv justere presset etter sitt ønske.

Anonymkode: 5a660...c5f

Skrevet

Klitoris krever raske duracell bevegelser for å komme FOR AKKURAT MEG må du skrive. Det er absolutt ikke alle kvinner som vil ha duracell på klitoris, for noen er det faktisk skikkelig smertefullt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke alle som deg da. Jeg trenger iallefall ingen raske duracell-bevegelser for å klare å komme (og nei, jeg kommer heller ikke av penetrering). Det hørtes egentlig ganske slitsomt ut.. 

Og det er heller ikke slik at ts må gjøre all jobben. Det er igenting i veien for at dama kan stimulere klitoris selv mens han penetrerer henne, med mindre hun mangler hender da.. 

Anonymkode: b1902...b38

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legg det ene benet hennes over skulderen din mens du penetrerer hun, da får du lettere tilgang til klitoris, så bruker du den ene hånda di til å holde benet hennes og den andre på å stimulere klitten hennes fort og heftig (variert såklart men) (enten med tommel rotasjon, handbaken/håndflaten eller med mellomfinger og ringefinger frem og tilbake til sidene over klitten) mens du penetrerer hun. Dette er den beste stillingen og metoden syntes jeg, menn som gjør den uoppfordret på meg får ti stjerner i boka :) 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La henne få ri deg, da kan hun selv justere presset etter sitt ønske.

Anonymkode: 5a660...c5f

Disse to metodene funker meget bra på meg også. Prøv gjerne på en av disse TS, så er nok orgasmen(e) like om hjørnet :)

Skrevet

Du eller hun kan stimulere klitoris under sex, feks når hun rir, i misjonær eller i skje. Ellers kan man også få heftige orgasmer om man har analsex+klitorisstimuli.

• Liker 1
Skrevet

Det å gjøre samme bevegelse på henne som jenter ofte gjør når de rir fungerer jo når man er på topp også. Begge beina på skuldrene og mens man er helt inni hu så press underlivet mot henne og gni seg mot klitoris - opp, ned og side til side fremfor inn og ut. Fin måte å ta en "pause" på også for å vare lengre om man føler man nærmer seg. 

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare hjemme hos oss hvor under selve penetrering tar jeg meg av klitoris selv. Syntes det fungerer fint, det er også krevene for mannen å penetrere fokusere på klitoris og seg selv?! En må vell forvente at begge tar ansvar for orgasmer, det er ikke bare mannens jobb.. 

Anonymkode: d4084...e6e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Duracellbevegelser? Haha, her må det myke og forsiktige bevegelser til for å komme ved klitorisstimuii. Jenter er forskjellige

Anonymkode: 41f12...6dc

• Liker 2
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare hjemme hos oss hvor under selve penetrering tar jeg meg av klitoris selv. Syntes det fungerer fint, det er også krevene for mannen å penetrere fokusere på klitoris og seg selv?! En må vell forvente at begge tar ansvar for orgasmer, det er ikke bare mannens jobb.. 

Anonymkode: d4084...e6e

Er det jeg er vant til også. Er en vinn-vinn situasjon. Han tenner veldig på å se at jeg tar på meg selv, og jeg vet best hvordan jeg skal få meg selv til å komme. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...