AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #1 Del Skrevet 3. januar 2016 Hei! I jula hadde jeg sex med kjæresten min og han kom inni meg. Brukte kondom men den sprakk. Hadde sex ca to dager før eggløsning og er ganske sikker på når det er. Jeg vet dere ikke er synske eller noe, men er det stor sjangse for at jeg er gravid? Når er det størst sannsynlighet for å bli gravid(har hørt det er i dagene før EL)? Er det noen % som sier hvor stor sjangse det er for å bli gravid(med tanke på at alt skal klaffe)? Takk på forhand! Anonymkode: f8b7c...52a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vattenflaska Skrevet 3. januar 2016 #2 Del Skrevet 3. januar 2016 Det er størst sjanse for å bli gravid rundt eggløsning, ja. Hvor stor prosent andel dette utgjør kan ingen si fordi det er så individuelt. Kvinner har forskjellige kvalitet på egg, menn har forskjellige kvalitet og kvantitet på sæd. Min mann og jeg hadde samleie rundt min eggløsning uten å bli gravide i 9 måneder. Ta en test fjorten dager etter eggløsning, så ser du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N85 Skrevet 3. januar 2016 #3 Del Skrevet 3. januar 2016 Det er vanlig å anta at det er ca 20% sjanse for å bli gravid hver syklus med samleie i dagene rundt eggløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå