AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #1 Skrevet 3. januar 2016 Jeg bor 30 min. kjøretur (1 time begge veier altså) fra mine foreldre. Jeg er 29 år, har kjæreste, men ingen barn. Hvor ofte hadde du besøkt dem? Anonymkode: 34b8d...f93
Gjest Hjertesukk Skrevet 3. januar 2016 #2 Skrevet 3. januar 2016 Annenhver uke ca.. Er i samme situasjon som deg
Gjest Blomsterert Skrevet 3. januar 2016 #3 Skrevet 3. januar 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bor 30 min. kjøretur (1 time begge veier altså) fra mine foreldre. Jeg er 29 år, har kjæreste, men ingen barn. Hvor ofte hadde du besøkt dem? Anonymkode: 34b8d...f93 Er det ikke bare å besøke dem når du vil,og det passer for dem da? Eller hva mener du egentlig her? Ser du er opptatt av kjøretiden,men den er jo ikke lang,så jeg skjønte ikke helt det heller.
Lou Salome Skrevet 3. januar 2016 #4 Skrevet 3. januar 2016 Så ofte jeg ville/det passet. Antageligvis en gang i måneden. Kommer selvsagt an på hvor ofte de besøker deg også?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #5 Skrevet 3. januar 2016 Jeg er i samme situasjon, vi sees minst 1 gang i uka. Enten kjører de til oss eller vi til dem, det er egentlig det samme. Anonymkode: 99dc3...668
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå