Gå til innhold

Er dette en lubben kropp?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan vedde på at hun er innenfor normal bmi hvertfall...Resten av bildene av mange kjendiser viser jo syyyylslanke personer. Så ikke rart at en som har noen få kilo ekstra enn dem, plutselig ser en del større ut...Jeg vil si at hun er normalvektig med former. Hun ser mye flottere ut en sylslanke kjendiser uten særlig former. Hun her ser ut som en kvinne i motsetning til andre. 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hæ, kan virkelig ikke forstå at folk definerer henne som overvektig? Nei, hun er ikke syltynn, men hun er da slank!

Anonymkode: 4edab...20d

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Sexylubben ja.

Anonymkode: cf878...8da

Skrevet

Litt mer enn normal

Gjest Belle âme
Skrevet

Åååh, eg digger den dama! 

Men ho er lubben. Ho er meir enn litt lubben, men ikkje veldig. Sånn midt i mellom. Og ho er pen og stråler av sjølvtillit! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske lik henne i formen, brede hofter blant annet, og selv om jeg virkelig har lite fett så ser hvetfall jeg formfull ut på en måte uansett.

Synes henne ser amazing ut selv. 

Anonymkode: 2c35a...e34

AnonymBruker
Skrevet

Skremmende at folk syns denne dama er slank. Hele samfunnet er jo overvektig snart, så ikke så rart at folk syns det er normalt. Ta dere en tur ut å reise i den store verden. Så får dere se at norske kvinner og menn er overvektige. Gå tilbake til 1940 å se forskjellen. Da var det ikke mye overvektige folk. Vi har blitt for late og spiser for usundt.

Anonymkode: 2b923...12e

• Liker 3
Skrevet

Ja, hun virker chubby. Men hun ser veldig bra ut på bildene, likevel. Man må ikke se fæl ut fordi man ikke er sylslank :P

Men nå begynner det jo å bli ganske trendy med former. "Ingen" vil se ut som Nicole Richie lenger. Folk går til kirurgen for å få former som Kardashian-damene og Nicki Minaj. Så Winslet er jo ikke helt på jordet.

Den personen her inne som sier hun er overvektig, skjønner jeg meg ikke noe på. Grensa til overvektig er ikke så lav!

AnonymBruker
Skrevet

Tror vekten hennes har variert ganske mye gjennom karrieren. Periodevis har hun vært lubben.

Anonymkode: 08c1d...a47

Skrevet

Lubben tenker jeg er på grensa til overvektig ,25-27 i bmi.

Såklart er det forskjell på hvordan folk lagrer fett og om de har muskler ,men stort sett på grensa til overvekt.

Gjest Nanne70
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skremmende at folk syns denne dama er slank. Hele samfunnet er jo overvektig snart, så ikke så rart at folk syns det er normalt. Ta dere en tur ut å reise i den store verden. Så får dere se at norske kvinner og menn er overvektige. Gå tilbake til 1940 å se forskjellen. Da var det ikke mye overvektige folk. Vi har blitt for late og spiser for usundt.

Anonymkode: 2b923...12e

Synes det er mer skremmende at folk mener hun faktisk er overvektig uten å vite noe om høyde, vekt, fettprosent etc. Selv om det er sant at nordmenns gjennomsnittsvekt har økt i løpet av de siste 75 årene (!), så vil du nok oppdage når du reiser ut i den store verden at norske menn og kvinner ligger ganske langt nede på lista når det gjelder overvekt. I denne undersøkelsen ligger for eksempel Norge på 69. plass etter land som USA, Storbritannia, Tyskland, Danmark, Australia, Hellas, Island, Saudi-Arabia, Bulgaria, Sveits, Spania osv. osv.

Ellers er jeg enig med deg.

Gjest Hummels
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du er over din idealvekt kan du regnes som overvektig :opplyser:

Anonymkode: f9be0...663

Topptrente folk blir også overvektig i følge bmi'en pga musklene veier så mye. Så folk kan ikke gå etter vekta men fettet på kroppen.

Skrevet

Kate Winslet er deilig. Drømmedame det der :)

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Dette går ikke under lubben. For Hollywood blir hun vel sett på som skikkelig feit. Her er hun slank. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes hun ser fantastisk ut. Og er slank med former. Jeg har lignende kropp, og tok en kroppsanalyse, til og med den personlige treneren som tok den på meg, ble nok litt satt ut. For jeg har kraftige lår, stor rompe, og store pupper. Men jeg hadde ikke noe farlig magefett, alderen min ble 8 år yngre enn jeg er, og fettprosenten var perfekt. Og muskelmassen høy.

Så har jeg en venninne, som er nøyaktig like høy som meg, veier 10 kg mindre, og ser mye mindre ut enn meg. Men hun ble eldre enn hun er, hadde farlig magefett og mye lavere muskelmasse, ca like høy fettprosent.

Så en del av de dere mener er overvektige, kan ha en mye sunnere kropp enn de som er slankere.

Anonymkode: 41375...33b

• Liker 5
Skrevet

Hva skjer med dagens samfunn ! Overvektig. ??? Lubben??? Hun er helt normal! Altså slank ( ikke tynn, som er to forskjellige ting)

Adele er overvektig ( fortsatt pen). Mora til honey booboo  er skikkelig overvektig. Kate ? Ikke i det heletatt

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei virkelig ikke lubben! Hun er bredskuldret og har store hofter, men har ikke mye overflødig fett akuratt!

Anonymkode: ab7f3...edf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nydelig dame fra topp til tå.

Anonymkode: bf0a9...d02

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg vil si hun er chubby, men nå er det jo veldig mange menn som liker dette, personlig foretrekker jeg absolutt relativt tynne jenter, og er veldig tiltrukket av den flate magen og veltrente bakdelen, kjæresten min er veldig tynn bmi ca 18.5, men det var ikke slik at jeg hadde et problem med det når jeg var med exen min som var litt mindre slank, men etterhvert nå har preferansen min absolutt blitt for den virkelig slanke kroppsformen, men her tror jeg ikke du finner to gutter i verden som er enige...

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Særlig til dere som ofte svarer i tråder her inne at dere foretrekker slanke damer og er negativ til overvekt, er Kate Winslet slank på disse bildene, eller er hun normal eller chubby? Hva tenker dere?

http://www.seher.no/kjendis/jeg-ble-ertet-hvordan-jeg-s-ut-83915

Anonymkode: 33605...00a

Normal og veldreid :)

Anonymkode: 24b65...a4f

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...