Gjest ps Skrevet 7. oktober 2004 #1 Skrevet 7. oktober 2004 Altså....vi har nå da endelig fått det for oss at det er på tide å begynne å prøve. Jeg har skrevet opp menstrasjonsdagene mine fra mars, slik at jeg nå bare kunne "plotte" inn EL. Problemet er at syklusen min er helt på bærtur, alt fra 24 dager til 29! Det er flere år siden jeg brukte p-piller, vi har "hoppet av i svingen" i stedet. Jeg har aldri vært gravid før, så det er jo ikke sikkert jeg er av de heldige som kan. Men hvordan i all verden kan jeg regne ut EL når den skal regnes ut 12-14 dager i forhold til NESTE menstrasjon? Er det noen andre som har dette problemet? :-?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. oktober 2004 #2 Skrevet 7. oktober 2004 Ja, jeg Hadde fra 32-36 dagers sykluser, men jeg visste sånn ca når jeg skulle ha mensen igjen. Det tok oss 7 mnd å treffe, men den satt skikkelig også Det viktigste er å ha det gøy mens dere prøver, gjør dere selv den tjenesten å ikke se på klokka for å treffe riktig minutt på dagen... Men du vet jo sånn ca når du har eggløsning, 5 dager på rad klarer dere vel Tenk på at hvis det ikke er noe i veien med noen av dere, så får dere det til når det er meninga at dere skal få det til. Dere har resultatet resten av livet, så et par måneder fra eller til spiller jo egentlig ikke så stor rolle i det lange løp. Lykke til med prøvinga!
Gjest ps Skrevet 7. oktober 2004 #3 Skrevet 7. oktober 2004 Takk for kjapt svar! Hmmmmm.....ikke sikkert det går greit med hver dag i 5 dager nei......for MEG ja, men han....hmmmm.....Og så er han rimelig skråsikker, "sitter med en gang den vøtt!" (det var i går, første pp, rimelig kanskje sikker på at det var EL muligens ...) og kan hende han får rett, men jeg tror nok ikke det helt jeg da. Tror jeg er kjemperedd for at det ikke skal gå, så jeg er skikkelig pessimistisk, for da blir jeg kanskje ikke SÅ skuffa. Men jeg tror jeg har havnet rett sted her med dere andre prøvere, så havner vi sikkert snart i gruppa "over"!
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #4 Skrevet 13. oktober 2004 Tips: http://www.fertilityfriend.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå