Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff,jeg skrev tidligere at jeg fikk mensen forrige fredag.Mandag var siste dagen.Men jeg har hatt småblødninger siden tirsdag.Hadde det tom i dag.Hver gang jeg tisser kommer det litt blod når jeg tørker meg.I dag blødde jeg igjen etter trening.Blir så redd for at noe er galt.Har noen av dere opplevd noe sånt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Merker du noen andre symptomer? Smerter, stikking i magen eller må du oftere på do enn vanlig?

Ta med deg en urinprøve og ta en tur til legen du. Bedre å få sjekka det enn å gå og være redd!

Skrevet

Smerter på venstre siden,stikkinger som om det er noen nåler som stikker meg.Tisser veldig mye men jeg driker mye og:)Var på do i sted og plutselig var det ikke friskt blod men det brunt liksom

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Hm. Kan hende det bare er "rester" etter mensen, men det kan også hende at det er urinveisinfeksjon eller noe lignende. Jeg synes uansett ikke at du skal gå med det uten å få sjekka det opp!

Hadde noe som ligna veldig for et par måneder siden, men det var litt senere i syklusen og etter to legebesøk med prøver osv, fant vi ut at det bare var bjørneungen som festa seg :)

Ring legen du. Eller hvis du er veldig bekymra, ring legevakta i kveld og få sjekka det med en gang. Er det UVI så er det veldig greit å få tatt det før det blir skikkelig vondt!

:klem: Det går bra skal du se!

Skrevet

Tusen takk:)Blir så redd når jeg vet at vi prøver å få barn.Tok en test i sted men den var neg.UVI,svir det ikke når man tisser?For det svir ikke hos meg.Men jeg skal ringe legen i morgen.Må få vite hva det er så jeg slipper å bekymre meg.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Det er ikke alltid det begynner å svi med en gang, men det kommer som regel etter hvert :)

Jeg ble også dritredd da jeg begynte å blø sånn uten videre (siden vi også prøvde da), men det var jo ikke noe farlig :)

Lykke til hos legen! :)

Skrevet

Hei,tusen takk for at du spør:)Det går bra.Snakket med legen og han trodde det kunne skyldes at jeg har jobbet mye på natta.Hormoner blir forstyrret sa han.Og han anbefalte ikke å jobbe så mye netter som jeg gjør mens vi er prøvere

Skrevet

Jeg har det også litt sånn..og siden jeg jobber bare natt (100% stilling) så blir det vel ikke bedre heller..Men det er ikke farlig ifølge min dr.Urban! Ubehagelig men ikke noe farlig..

Skrevet

Det er altså greit å jobbe natt?Ble så urolig jeg da.Tenk om vi ikke får det til på kjempelenge bare fordi jeg jobber natt!Men men jeg har egentlig ikke noe valg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...