AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #1 Skrevet 3. januar 2016 Har datet en mann en liten stund nå. Og i går kom det frem at han syns vi er forskjellige og at han er usikker på om det vil utvikle seg til noe mer. Han vil fortsatt treffes for han liker meg og koser seg sammen med meg. Men jeg ser ikke helt vitsen å treffes mer vis han ikke tror det vil utvikle seg til noe mer. Er jeg helt på jordet? Eller burde jeg fortsette å treffe han? Anonymkode: a3819...779
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #2 Skrevet 3. januar 2016 Du kommer ikke videre om dere fortsetter å treffes, så det beste for deg er å avslutte. Anonymkode: 4b0e1...e2a 3
Polly Ester Skrevet 3. januar 2016 #3 Skrevet 3. januar 2016 Høres ut som han bare vil ha deg som pulevenn. Dersom du har fått følelser utover sex eller om du tror at du kommer til å få det så tror jeg du kommer til å bli såret. Jeg tror det lureste for deg er å gå videre. Finne en som ønsker det samme som deg. 4
Gjest Rose11 Skrevet 3. januar 2016 #4 Skrevet 3. januar 2016 Jeg ville ha avsluttet kontakten og gått videre. Han er nok bare ute etter sex og vil ikke være låst til en jente. Dere er visst ute etter ulike ting.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #5 Skrevet 3. januar 2016 Kutt han ut. Du fortjener å være med noen som liker deg på alle mulige måter. Han her kommer nok til å dumpe deg så snart han finner en ny. Anonymkode: dad3b...ed6
avida30 Skrevet 3. januar 2016 #7 Skrevet 3. januar 2016 I og med at dere har datet en stund og han fremdeles ikke ser noe mer i deg ville jeg ikke kastet bort mer tid på han
guttemann Skrevet 3. januar 2016 #8 Skrevet 3. januar 2016 Han har sagt hva du kan forvente fra ham. Om du vil fortsette å treffe ham eller ikke, må nesten du avgjøre. Det kommer jo helt an på hva du vil, eventuelt hva du er villig til å ta til takke med midlertidig.S
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #9 Skrevet 3. januar 2016 Har kuttet han ut. Jeg gidder ikke å kaste bort tid på noe som mest sannsynlig ikke blir noe av. 😊 Ts Anonymkode: a3819...779 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #10 Skrevet 3. januar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har kuttet han ut. Jeg gidder ikke å kaste bort tid på noe som mest sannsynlig ikke blir noe av. 😊 Ts Anonymkode: a3819...779 Skjønner deg godt, har opplevd noe lignende og det er jo ikke noe vits i å fortsette å treffes når dere vil helt forskjellige ting fra begynnelsen. Anonymkode: 1a060...a90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå