AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #1 Skrevet 3. januar 2016 Det finnes mange apper til telefonen for de som allerede er gravide. Men finnes det noen gode apper for prøvere? Anonymkode: 9f792...88e
LempikasPromise Skrevet 3. januar 2016 #2 Skrevet 3. januar 2016 Team det spørs hva du mener med gode for prøvere. Men jeg brukte WomanLog når jeg hadde iPhone, da den ikke finnes til android brukte jeg Ladytimer denne gangen. Det er rett og slett apper som hjelper deg å holde oversikt over menstruasjon, og som angir ca datoer for eggløsning osv. På Ladytimer så kan man også registrere temperatur, om man temper f.eks. Og man kan registrere egen høyde og vekt osv. Håper det var til hjelp
Jippi88 Skrevet 3. januar 2016 #4 Skrevet 3. januar 2016 Den jeg bruker heter life! Tror det kostet noen kroner, men syns definetivt det er verdt det. Gir veldig god oversikt og har et fint design i tillegg. Funker som de beskrevet over. Lar deg logge utrolig mye greier (hvis du er opptatt av det, da).
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #5 Skrevet 3. januar 2016 P-tracker lite. Holder oversikt over både menstruasjon og fruktbare dager. De dagene du har samleie markeres med et lite hjertesymbol som heter "intim". Veldig fin og oversiktelig kalender. Anonymkode: 4fea1...632
vanskapning Skrevet 3. januar 2016 #7 Skrevet 3. januar 2016 Jeg bruker life på iphone, den er veldig god og oversiktlig. Syns gratisversjonen fungerte bra, men betalte vel 40kr for fullversjon for å enklere kunne føre logg når jeg skal begynne å ta eggløsningstester.
Badehette Skrevet 6. januar 2016 #8 Skrevet 6. januar 2016 Jeg bruker gratisappen MyDays. Den viser når forventet mens er, eggløsning og hvilke dager det er størst sannsynlighet for å få barn. Du kan også velge om du ønsker å se når det er størst sannsynlighet for å få gutt / jente. I tillegg kan du notere samleie, temperatur, symptomer, livmorstatus og humør. Den har reklame, men det går det an å bli kvitt ved å kjøpe en fullversjon. Ser at jeg høres veldig ut som en selger her, men syntes virkelig den appen funker bra
Mrs ukjent 95 Skrevet 6. januar 2016 #9 Skrevet 6. januar 2016 Den 3.1.2016 at 10.59, AnonymBruker skrev: P-tracker lite. Holder oversikt over både menstruasjon og fruktbare dager. De dagene du har samleie markeres med et lite hjertesymbol som heter "intim". Veldig fin og oversiktelig kalender. Anonymkode: 4fea1...632 finnes den for iphone?
Enigma8 Skrevet 11. januar 2016 #10 Skrevet 11. januar 2016 Jeg har prøvd et par og synes fertility friend er den beste. Spesielt om du temper. Håper du finner en som du trives med. 😊 Lykke til.
Bokdamen Skrevet 11. januar 2016 #11 Skrevet 11. januar 2016 Brukte Clue og var godt fornøyd med den. Tror ikke man kan føre inn temperatur...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå