Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til dere menn der ute; svar ærlig. Er det like normalt for flest mannfolk å få følelser for en jente de har hatt sex med en del ganger, eller er det bare ren og kjær nytelse for dere?

Anonymkode: 34dbb...308

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er kvinner som får følelser av sex. Menn klarer å holde følelsene borte. Bust a nut å være fornøyd med det uten å knytte seg noe dypere til dama enn hullet hennes

Anonymkode: 3b7ac...db9

Skrevet

Jeg vet at noen menn kan ha sex med ei dame i både uker og måneder og ikke få følelser utover at det er god sex.

Men jeg vet også at det finnes menn som i utgangspunktet var ute etter sex, men fikk dype følelser etterhvert. Eller menn som var ute etter kjæreste og fikk dype følelser etterhvert. 

Og så finnes det de som var ute etter kjærlighet i utgangspunktet, men så var det dårlig sex så de gikk videre til neste. 

Og så finnes det sikkert flere kategorier menn... 

• Liker 3
Skrevet

Har egentlig ikke peiling, men skal jeg gjette så hadde jeg tippet at jeg hadde blitt forelsket/betatt ja. Skal ikke mye oppmerksomhet til før jeg er solgt.

• Liker 1
Gjest cheshirecat
Skrevet

Svarer selv om jeg er dame; biologisk sett er det vel ulike årsaker til at kvinner lett knytter følelser til en mann ved samleie.. Men mange kvinner jeg kjenner har glatt sex kun for sex'en sin del og har ingen forrelskesfølelser for vedkommende, Akkurat som at mange menn kan få følelser for en partner ved sex og andre ikke. Min personlige erfaring er at jo mer TID en invisterer i hverandre jo mer knytter man seg til hverandre. Menn kan bli glad i ei dame og ønske henne alt vel, bry seg, ha sex med henne, - uten at de nødvendigvis ser for seg henne som en potensiell livspartner/kjæreste. (Og det samme kan såklart kvinner) noen forrelsket seg lett, andre ikke. Det er veldig individuelt og er du sammen med en mann du lurer på om har følelser for deg er det han som kan gi deg svaret på det, ikke KG :-) 

Gjest Aucaman
Skrevet

Både og. Sexen er ikke den viktigste ingrediensen for utviklingen av følelser, men den kan være tunga på vektskåla for min del. Er sexen dårlig = nada følelser. Samtidig trengs ikke følelser for å ha sexlyst.

Gjest Hummels
Skrevet

Jeg har fått følelser for noen jeg har hatt sex med og noen ikke. Bare nytelse.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror kvinner utvikler lettere følelser fordi vi ønsker i utgangspunktet nærhet, mens menn ønsker ofte ikke det i utgangspunktet.

Anonymkode: 1abed...122

AnonymBruker
Skrevet

Nei det er bare tull følelser er noe du får ettervært uavhengig om du tar de på tissen eller ikke.

Anonymkode: be040...2aa

AnonymBruker
Skrevet

Får følelser for damene som sitter i kassa på rimi, jeg. Så tør ikke tenke på hvordan det hadde vært om jeg hadde hatt sex med ei dame.

Anonymkode: 400bb...809

Skrevet

Jeg har opplevd flere menn jeg har hatt sex med som hevder de har fått følelser for meg. Synd jeg ikke har hatt følelser for dem... Men tror ikke det er like vanlig at mannen knytter seg til kvinnen etter sex som det er at kvinnen knytter seg til mannen. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...