Gå til innhold

Noen som har vært i Puerto Rico? Tips til andre reisemål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vi er et kjærestepar som vil reise på ferie sammen til sommeren, gjerne til en varm plass :-) Vi var på storbyferie (Amsterdam) i 2015, og derfor ønsker vi ferie til varmere strøk i år.Vi har sett litt på Marina Suites i Puerto Rico, noen som har vært der? Eller eventuelt har vært i Puerto Rico og som kan fortelle litt om det? Var dere fornøyde? Fine strender, gode muligheter for for eksempel shopping etc? Hvordan er restaurantene? Er det noen som skiller seg ut eller serveres det det samme som det gjør på typiske restauranter i syden? (Typ pizza, hamburger, spaghetti etc) Om noen har andre tips til reisemål tar vi gjerne imot, men vi ønsker ikke reise til Tyrkia, Hellas, Kroatia og Kypros. :-) 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig shopping i selve Puerto rico. Stort sett overprisede ting, og turistgreier. Man kan også risikere å bli svindlet hvis man kjøper elektronikk.

Hvis dere vil på ordentlig shopping kan jeg anbefale shoppingsenteret Atlantico i Vecindario (enkelt å komme seg dit med buss). Eller ta en tur til byen Las Palmas, der er det en bra shoppinggate og mange store shoppingsentre.

De fleste restaurantene er sånn som du beskriver, med noen unntak selvfølgelig.

Anonymkode: 36bbd...a1d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i Puerto Rico, og skjønner ikke hvorfor du snakker om typisk Syden-mat? 

Puerto Rico er ikke Syden. For meg er det et fantastisk strandparadis med likeså fantastisk mat. Mye grillet sjømat og herlige grønnsaker. 

Vi bodde på et hotel utenfor San Juan, og jeg kan varmt anbefale reisemålet! 

Anonymkode: 043aa...f58

• Liker 1
Gjest kaninen
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært i Puerto Rico, og skjønner ikke hvorfor du snakker om typisk Syden-mat? 

Puerto Rico er ikke Syden. For meg er det et fantastisk strandparadis med likeså fantastisk mat. Mye grillet sjømat og herlige grønnsaker. 

Vi bodde på et hotel utenfor San Juan, og jeg kan varmt anbefale reisemålet! 

Jeg tror hun mener Puerto Rico på Gran Canaria.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, kaninen skrev:

Jeg tror hun mener Puerto Rico på Gran Canaria.

Ja, men da hadde det vært fint å presisere det i HI. 

Uansett: Puerto Rico er helt fantastisk. Gran Canaria-utgaven vet jeg dessverre ikke så mye om. Men går utifra at det ikke er så annerledes enn andre steder på samme øygruppe? 

AnonymBruker
Skrevet

Puerto Rico i Karibien? Eller i Spania?

Anonymkode: 3be84...7e5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler Maspalomas hvis dere vil til gran canaria. Super plass, og man kan komme seg over alt med buss om man vil :) Vi bodde på Maspalomas Princess, noe jeg også virkelig kan anbefale! 

Anonymkode: b7be8...6e8

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, Frøya9 skrev:

Hei! Vi er et kjærestepar som vil reise på ferie sammen til sommeren, gjerne til en varm plass :-) Vi var på storbyferie (Amsterdam) i 2015, og derfor ønsker vi ferie til varmere strøk i år.Vi har sett litt på Marina Suites i Puerto Rico, noen som har vært der? Eller eventuelt har vært i Puerto Rico og som kan fortelle litt om det? Var dere fornøyde? Fine strender, gode muligheter for for eksempel shopping etc? Hvordan er restaurantene? Er det noen som skiller seg ut eller serveres det det samme som det gjør på typiske restauranter i syden? (Typ pizza, hamburger, spaghetti etc) Om noen har andre tips til reisemål tar vi gjerne imot, men vi ønsker ikke reise til Tyrkia, Hellas, Kroatia og Kypros. :-) 

Det er en turistmaskin. Greit nok for varmen son del,men ikke mer

Anonymkode: 9199c...fc8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...