Kipa Skrevet 7. oktober 2004 #1 Skrevet 7. oktober 2004 nå som jeg har bestemt fotograf..trenger jeg litt tips til hva slags bilder vi skal ta av Lukas. Eller trenger ikke jeg å komme med forslag...aldri vært hos fotograf jeg :oops: og tips til klær, evt ikke klær...Han er 9-10 mnd når bildene skal taes.
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #2 Skrevet 7. oktober 2004 jeg hadde noen protrett-bilder av barna og hadde med 2forskjellige sett med klær, ikke alt for stivpynta.(Og ingen sko!!)Og hadde og med en bamse til de.Fotografen har forskjellige bakgrunner så han ser hva som er finest.
Gjest Tabby Skrevet 8. oktober 2004 #3 Skrevet 8. oktober 2004 Det jeg fikk beskjed om da jeg tok babybilder av datteren min, var ikke noe som tar oppmerksomheten for mye vekk fra barnet. Altså masse blonder og stasj er ikke pent på bilder. Til gutter er det fint med f eks snekkerbukse og bar overkropp, matrosdress, bunad alt etter hva dere har til ham. Jeg vet mange har med en bamse, men til sønnen min sine bilder tok jeg med yndlingsbilen. Han var mer opptatt av biler da vi tok de bildene, enn av bamsen sin, så det ble et bedre valg for oss.
Holly Hobbie Skrevet 8. oktober 2004 #4 Skrevet 8. oktober 2004 Jeg synes ikke fotografbilder av barn med bar overkropp er saa veldig fint...ser litt harry ut (mendet er bare min mening!). Matrosdress er utrolig soett! Eller en fin strikkegenser.
Gjest Nina - gjest Skrevet 9. oktober 2004 #5 Skrevet 9. oktober 2004 Vi tok på helt vanlige hverdagsklær - en ok body og selebukse, ingen sko. Ville ha bilder av barna sånn som vi husker at de var til hverdags. Og det er vi veldig fornøyd med!
Charmina Skrevet 9. oktober 2004 #6 Skrevet 9. oktober 2004 Sønnen min tok vi i snekkerbukse av dongeri og bar hud under.Synes han ble kjempefin!Tok også noen i litt finere klær men likte best de andre!Valgte flest i sort/hvitt! Klems Charmina termin om 5 uker
søndagsengel? Skrevet 13. oktober 2004 #7 Skrevet 13. oktober 2004 Fame fotografene har en del bilder på sin hjemmeside som jeg synes er fine å ta utgangspunkt i.
Kipa Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter #10 Skrevet 13. oktober 2004 rett og slett.. :oops: tusen takk, skal ta en titt der
Gjest Rioja i.i. Skrevet 13. oktober 2004 #11 Skrevet 13. oktober 2004 http://www.nordstrandsfotografene.no/ Er noen av norges mest premierte portrett-fotografer! :-) Hilsen Rioja i.i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå