AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Jeg har ikke begynt å date enda, men snakket bare på nett og jeg holder på å bli helt kvalt av hvor intenst det er... Jeg er alene med barn, og når ungene endelig er lagt for kveldene er det et par timer som er den eneste tida jeg får puste. Nå har den hele jule"ferien" blitt ødelagt av en som hver eneste kveld sender ikke bare en melding, men hundreogørten meldinger om alt og ingenting som jeg må lese før jeg får svart... Og svarer jeg, popper det inn melding på melding om han ikke ringer, og snakker i over en time. Han er hyggelig, men det der er faen ikke normalt. Og han vet at den eneste alenetida jeg har er på kvelden, og jeg har hinta hver dag om at jeg er en person som trenger å være alene for å hente meg inn. Jeg holder på å gi opp. Hvis det er så intenst nå, FØR dating, hvordan blir det da om man begynner å date? Gi lillefingeren og han tar fra deg alt pusterom... Er dette vanlig??? Anonymkode: 827b0...7f2
dk73 Skrevet 2. januar 2016 #2 Skrevet 2. januar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke begynt å date enda, men snakket bare på nett og jeg holder på å bli helt kvalt av hvor intenst det er... Jeg er alene med barn, og når ungene endelig er lagt for kveldene er det et par timer som er den eneste tida jeg får puste. Nå har den hele jule"ferien" blitt ødelagt av en som hver eneste kveld sender ikke bare en melding, men hundreogørten meldinger om alt og ingenting som jeg må lese før jeg får svart... Og svarer jeg, popper det inn melding på melding om han ikke ringer, og snakker i over en time. Han er hyggelig, men det der er faen ikke normalt. Og han vet at den eneste alenetida jeg har er på kvelden, og jeg har hinta hver dag om at jeg er en person som trenger å være alene for å hente meg inn. Jeg holder på å gi opp. Hvis det er så intenst nå, FØR dating, hvordan blir det da om man begynner å date? Gi lillefingeren og han tar fra deg alt pusterom... Er dette vanlig??? Anonymkode: 827b0...7f2 Absolutt ikke normalt.....si det som det er og ikke bare hinte.....er ikke alle som tar et hint dessverre. 3
saltyliquorice Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 Er det ikke bare å la være å svare? Er det mulighet for at han har misforstått hva du mener med alenetid? At han tror at det er da du er tilgjengelig? 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #4 Skrevet 2. januar 2016 Et øyeblikk siden, saltyliquorice skrev: Er det ikke bare å la være å svare? Er det mulighet for at han har misforstått hva du mener med alenetid? At han tror at det er da du er tilgjengelig? Lar jeg være å svare, ender jeg opp med lange brev å lese dagen etter. Og jeg svarer av høflighet fordi personen ser jo at jeg er pålogget men jeg er egentlig ikke der, selv om jeg er pålogget. Så da svarer jeg av høflighet, mens jeg skulle heller ha gjort masse andre ting... Anonymkode: 827b0...7f2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #5 Skrevet 2. januar 2016 Jeg liker ikke å sitte i timesvis og skrive på pcen, liker heller å treffes og snakke da. Heller ikke å sitte i timesvis i telefonen. Sånt har jeg ikke overskudd eller tid til på kveldene. Jeg har også grenser på når det er greit og ikke greit å ringes. Og i ellevetida på kvelden vil jeg ha ro. Jeg svarer høflig bare, syns det blir kleint og påtatt. Anonymkode: 827b0...7f2 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 Åh, trodde det var en tråd om choke-fucking Men for å svare på det du spør om, nei det er ikke normalt, men jeg har vært borti et par sånne gjennom livet jeg også. Før rømte jeg laaaangt vekk, men nå har jeg lært meg å si i fra "Sorry det blir litt for mye meldinger nå, snakkes en annen dag!" og "Du må virkelig roe ned på kontakten, jeg rekker jo ikke å få savnet deg engang! " og "Ganske opptatt for tiden, orker ikke være så tilgjengelig på mob, kontakter deg neste uke" og deretter ignorerer resten av meldingene om han ikke tar den beskjeden. Du må bare si det rett ut. Anonymkode: ee971...c8a 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #7 Skrevet 2. januar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh, trodde det var en tråd om choke-fucking Men for å svare på det du spør om, nei det er ikke normalt, men jeg har vært borti et par sånne gjennom livet jeg også. Før rømte jeg laaaangt vekk, men nå har jeg lært meg å si i fra "Sorry det blir litt for mye meldinger nå, snakkes en annen dag!" og "Du må virkelig roe ned på kontakten, jeg rekker jo ikke å få savnet deg engang! " og "Ganske opptatt for tiden, orker ikke være så tilgjengelig på mob, kontakter deg neste uke" og deretter ignorerer resten av meldingene om han ikke tar den beskjeden. Du må bare si det rett ut. Anonymkode: ee971...c8a Føler meg så slem om jeg gjør det, for han er virkelig veldig hyggelig og det går an å prate med han. Men jeg blir sånn at jeg angrer på at jeg har mobilen på fordi det har okkupert all den lille alenetida jeg skulle bruke for å kose meg og hente meg inn igjen på. Jeg føler meg mer sliten (og nesten deprimert, for all tida jeg ikke har gjort annet enn å være tilgjengelig og høflig) nå enn før ferien. Anonymkode: 827b0...7f2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #8 Skrevet 3. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Føler meg så slem om jeg gjør det, for han er virkelig veldig hyggelig og det går an å prate med han. Men jeg blir sånn at jeg angrer på at jeg har mobilen på fordi det har okkupert all den lille alenetida jeg skulle bruke for å kose meg og hente meg inn igjen på. Jeg føler meg mer sliten (og nesten deprimert, for all tida jeg ikke har gjort annet enn å være tilgjengelig og høflig) nå enn før ferien. Anonymkode: 827b0...7f2 Nei er ikke slemt, mye bedre at du sier i fra om det enn at det fortsetter, og raskt vil støte deg vekk fra han og hele greien deres blir ødelagt pga en sånn ting. Anonymkode: ee971...c8a 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #9 Skrevet 3. januar 2016 Du må da bare sette grenser for deg selv. Han spiser deg jo helt opp. Og du lar han... Anonymkode: 0e5e3...d1c 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #10 Skrevet 3. januar 2016 Hihi, ser du har møtt eksen min. Han er veldig hyggelig, men om kort tid sier han at han elsker deg og vil planlegge fremtiden watch out girl Anonymkode: d0fe2...bd2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå