Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Årsplanlegger! Hvilken er den beste?

Jeg har alltid brukt Paulo Coelho sin for å holde styr på dagene mine, og venter alltid til etter jul med å kjøpe, siden det hender jeg får den i julegave.

Det gjorde jeg ikke i år, og alle butikkene er utsolgte. Må derfor bestille på nettet, og siden jeg nå uansett må handle der de har best utvalg, er jeg åpen for nye spennende forslag.

Hater arkene i boken til Paulo. Liker ikke de glatte sidene, og jeg bryr meg lite om de sitatene som følger. Så ser ingen grunn til å tviholde på den.

Noen forslag til en god årsplanlegger der ute, som ikke er i ringperm? :) Må kunne bestilles fra Norge. Januar er godt i gang, og jeg orker ikke vente lenge på levering :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet om noen gode kalenderbøker? :S

Skrevet (endret)

Skulle til å foreslå personligalmanakk.com, men ser du ikke ønsker ringperm.

Når jeg ikke har brukt overstående har jeg pleid å bruke Moleskine, synes disse er gode å bruke. Man får kjøpt de hos de fleste bokhandlere, i tillegg til at man finner dem på nett, f.eks amazon.co.uk, calendarclub.co.uk osv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Personligalmanakk er ikke ringperm som en filofax, men mer som en spralblokk. Jeg har brukt disse noen år, men i fjor og nå i år bruker jeg en a5 almanakkbok jeg fikk gratis i banken. Enkel og grei, uten noe styr. Når jeg vil ha noe litt mer enn utforminga denne almanakken tilbyr, så finner jeg rett og slett sider på nett, printer ut, og setter inn i en gamel årsplanleggerperm jeg hadde liggende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...