AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Lurer på hva andre gjør med jobb og hanglete barn? Jula har vært fin-ingen sykdom☺dagen før nyttårsaften begynte datter 3 år og nyse,hoste og virke snørrete. Der fortsatte med tett nese og hes stemme. Nettene er mindre gode. Hun sover, men ikke like godt -mer sliten på dagen. På mandag er der hverdag. Vi tenker å sende i bhg - ingen feber,spiser litt,lange perioder hvor hun er full av energi. Vet med meg selv at om min form er slik på jobb er der mye tyngre å jobbe. Gjør der likevel. Vi har 10 dager pr kalenderår og vet aldri når de trengs. Satser på å bruke de når formen er enda dårligere. Flere som får dårlig samvittighet i slike situasjoner? Ganske sikker på datter har virus-så der blir jo bedre... Anonymkode: 0e1d6...182
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #2 Skrevet 2. januar 2016 Ja, slikt gir meg også dårlig samvittighet. Sørger for å ha avspaseringstimer eller feriedager til gode slik at jeg kan være hjemme utover de 10 dagene. Dette gjør at barna som regel for være hjemme når de er hanglete, men enkelte dager går det ikke pga jobb og de drar i barnehagen. Har forøvrig aldri opplevd at barnehagen mener de er for dårlige til å være der, så jeg tror at min grense for å holde ungene hjemme er strengere enn deres. Anonymkode: 14cfa...a71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå