Gå til innhold

Han blir slapp

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en fyr nå som er 3 år yngre enn meg. Jeg er 23 og han er 20, første gangen vi møttes hadde vi sex, noe jeg også så for meg. Ikke ute etter noe forhold, var kun ute etter en å kose meg med inniblandt. Han ble kjapt forelska.. Men problemet jeg har er at det hender han blir slapp. Feks hvis han har kommet en gang, og jeg skal suge ham, så kan det hende ham blir slapp når jeg suger. Eller rett før han skal putte den inn i meg. Han er ikke god i senga og det vet han, så jeg vet ikke om det kommer av prestasjonsangst eller at han ikke tenner på meg? Han sier selv at han tenner på meg, og jeg ser han har det godt  når jeg suger eller vi har sex.. 

Noen tanker?

Anonymkode: b1e86...a7a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er forelsket i deg og er uerfaren så er det selvsagt ikke fordi han ikke tenner på deg. Da handler det vel om prestasjonsangst. Forstår ikke hvorfor du har sex med han når du vet han er forelsket i deg og du ikke føler det samme, i hvertfall ikke når du syntes han er dårlig i senga. Men menn gjør jo sånt hele tiden, så vet ikke hvor mye pepper jeg skal gi deg for akkurat det. 

Anonymkode: d3c59...b8e

Gjest supernova_87
Skrevet

Det er fullstendig normalt å bli slapp etter å ha kommet en gang.

Jeg synes du skal avslutte dette. Du sier du vet at han har følelser for deg, men du er kun ute etter sex, da er det mest reale av deg å avslutte det, som vet at du ikke vil ha noe mer. Samtidig så synes du han er dårlig i senga, hvorfor i alle dager vil du fortsette da? Jeg hadde også fått prestasjonsangst av å ha sex med ei jente som var opptatt av å fortelle meg at jeg ikke er god i senga.

Æsj ass. Selvsagt hender det at han blir slapp.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke uvanlig at 20 år gamle gutter har lite erfaring og dermed får prestasjonsangst og blir slappe. En mann med rutine kan fint gå to runder, med en kort pause i mellom at han har kommet første gangen til den blir stiv igjen (10 minutter ca) og en erfaren mann vil da bruke den tiden på å foreksempel slikke jenta sånn at det ikke trenger å bli noe pause for henne selvom han trenger litt tid før han blir helt hard igjen.
Dere må nok nesten bare trene på at han skal holde lenger, og bli kåt nok på nytt igjen. Gi han en liten orgasme første gangen, ta en røykepause eller seriepause, og kjør på igjen , da bør han kunne bli hard igjen. Og etterhvert kan dere ta kortere og kortere pauser. Blir han slapp midt under akten så er det fordi han er nervøs og det må han jobbe med selv.....

Anonymkode: 4d500...45a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...