AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Hei. Jeg har en mindreårig sønn og lurer på om noen kan gi meg et svar på om hva jeg finner i tlf loggen hans er noe han må ha søkt på eller om såkalte pop UPS også lagres i logg? Takknemlig for svar! Anonymkode: 7207c...2dc
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #2 Skrevet 2. januar 2016 Ikke snok i din sønns privatliv! Spør han heller vanlige splrsmål.. Anonymkode: b0bab...599 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 Forstår at du er eksperten her!! Min sønn forstår seg ikke helt på hva som lagres på nettet osv. Han er ikke på samme nivå som andre på sin alder og derfor følger vi hans data og mobil bruk nøye og med hans vitende! Dette for å beskytte og lære, ikke snoke! Forklarende nok? Anonymkode: 7207c...2dc
Gjest 123Sol Skrevet 2. januar 2016 #4 Skrevet 2. januar 2016 Sider han har vært inne på lagres i loggen. Tror ikke popups gjør det.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #5 Skrevet 2. januar 2016 Snoking er fy fy! Det er virkelig overtramp av privatlivet, selvom det er din sønn! Jeg blir forbannet bare av å lese det ! Værre enn å snoke på en kjæreste sin telefon!!!!! Men det som ligger i loggen er alt som har vært gjennom browseren, det inkluderer pop ups og automatiske linker , som han ikke nødvendigvis har søkt eller klikket på men som har kommet opp når han har vært inne på en annen side. Anonymkode: 127a5...036 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 Takk for saklig svar Anonymkode: 7207c...2dc
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #7 Skrevet 2. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Snoking er fy fy! Det er virkelig overtramp av privatlivet, selvom det er din sønn! Jeg blir forbannet bare av å lese det ! Værre enn å snoke på en kjæreste sin telefon!!!!! Men det som ligger i loggen er alt som har vært gjennom browseren, det inkluderer pop ups og automatiske linker , som han ikke nødvendigvis har søkt eller klikket på men som har kommet opp når han har vært inne på en annen side. Anonymkode: 127a5...036 Kjære tid. Min sønn sliter med en hjerneskade og vi prøver lære han håndtere Internett på en trygg måte! Han går gjennom loggen sammen med oss og slik lærer han at Google lagrer alt vi søker på når vi er på nett. Vil ikke lære han feil så jeg undersøker om det er noe jeg er usikker på. Når jeg så at en gambling side kom opp ble jeg usikker på om det kunne være pop up og siden han ikke alltid har like lett for å huske ble vi enige om at jeg undersøker saken så jeg kan gi han riktig informasjon! Så håper jeg alle bedrevitere leser dette før de vifter med den idiotiske pekefingeren når de har null peiling på hva de egentlig svarer på!!!! Anonymkode: 7207c...2dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå