Chrizzern Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Jeg har fått et skikkelig plutselig utbrudd med kviser og hudormer, særlig i panneområdet og ved hårsekkene. Jeg har ikke vært med på noe liknende før, det er som en konstant betennelse - det kommer stadig nye, akkurat som om det lever?!? Fikk et antibiotikum av legen for litt over en uke siden, Zalna krem, som jeg skal smøre på ansiktet én gang hver kveld, men synes foreløpig ikke det fungerer så veldig bra... Jeg er veldig frustrert og lei meg, jeg har ikke lyst til å gå ut ettersom det er kjempekrevende å dekke med sminke... Hva hjalp dere mot kviser?! Hvor lang tid tok det før det ble bedre??
saltyliquorice Skrevet 2. januar 2016 #2 Skrevet 2. januar 2016 P-piller (yasmin 28) og zalna tar tid så jeg ville vært tålmodig hvis jeg var deg. Byttet også til en annen dagkrem og ansiktsvask.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 Blackhead remover, 79,- kroner hos BodyShop. Supert verktøy. Anonymkode: 9c3aa...9ad
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #4 Skrevet 2. januar 2016 10 minutter siden, Chrizzern skrev: Jeg har fått et skikkelig plutselig utbrudd med kviser og hudormer, særlig i panneområdet og ved hårsekkene. Jeg har ikke vært med på noe liknende før, det er som en konstant betennelse - det kommer stadig nye, akkurat som om det lever?!? Fikk et antibiotikum av legen for litt over en uke siden, Zalna krem, som jeg skal smøre på ansiktet én gang hver kveld, men synes foreløpig ikke det fungerer så veldig bra... Jeg er veldig frustrert og lei meg, jeg har ikke lyst til å gå ut ettersom det er kjempekrevende å dekke med sminke... Hva hjalp dere mot kviser?! Hvor lang tid tok det før det ble bedre?? Kosthold. Det er ingenting annet som kan hjelpe, fordi hud er det du spiser, som resten av kroppen. Jeg var plaget med kviser og tynt, pistrete hår inntil jeg gikk over til å spise rent. Bare rene råvarer, ikke noe prefabrikata. Resultatet er ren hud som får kviser nå i jula fordi folk serverer prefabrikata over en lav sko. Straks hverdagen kommer igjen er huden frisk. Som bonus har jeg fått tykt, bølget hår. Sunn mat gjør deg sunn. I forhold til produkter: babykluter, rent vann, honning, sitron og grønn leire er alt du trenger. Og en type olje om huden skulle bli tørr vinterstid. Kokosolje eller noe. Alt det andre er bare markedsføring og har dårligere effekt. En gang i fremtiden kommer nok leger til å promotere kosthold, ikke legemiddelfirmaet som har kjøpt og betalt dem best. Inntil den tid: ikke hør på dem ukritisk. Anonymkode: 7a1a7...7fb
Chrizzern Skrevet 2. januar 2016 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blackhead remover, 79,- kroner hos BodyShop. Supert verktøy. Anonymkode: 9c3aa...9ad Er det så lurt å bruke slike pads, er det ikke fort gjort at porene fyller seg med skitt og blir verre?
FlyBabe Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 Antibiotikakrem som legen skriver ut funker, du må bare gi det litt tid. Og spis så rent og sunt som mulig, drikk vann, få nok søvn...
usikkerjente Skrevet 2. januar 2016 #7 Skrevet 2. januar 2016 25 minutter siden, Chrizzern skrev: Jeg har fått et skikkelig plutselig utbrudd med kviser og hudormer, særlig i panneområdet og ved hårsekkene. Jeg har ikke vært med på noe liknende før, det er som en konstant betennelse - det kommer stadig nye, akkurat som om det lever?!? Fikk et antibiotikum av legen for litt over en uke siden, Zalna krem, som jeg skal smøre på ansiktet én gang hver kveld, men synes foreløpig ikke det fungerer så veldig bra... Jeg er veldig frustrert og lei meg, jeg har ikke lyst til å gå ut ettersom det er kjempekrevende å dekke med sminke... Hva hjalp dere mot kviser?! Hvor lang tid tok det før det ble bedre?? Elixir produktene man får kjøpt hos hudpleier. Rens, dagkrem, nattkrem og peeling pads og en god ansiksmaske! Hadde slitt med kviser/urenhud i mange år og prøvd det meste men ingen ting hjalp. Så prøvde jeg dette og det er helt fantastisk. Produkter som er for urenhud/acne. Koster litt, men er verdt hver krone og de holder lenge!
usikkerjente Skrevet 2. januar 2016 #8 Skrevet 2. januar 2016 1 minutt siden, usikkerjente skrev: Elixir produktene man får kjøpt hos hudpleier. Rens, dagkrem, nattkrem og peeling pads og en god ansiksmaske! Hadde slitt med kviser/urenhud i mange år og prøvd det meste men ingen ting hjalp. Så prøvde jeg dette og det er helt fantastisk. Produkter som er for urenhud/acne. Koster litt, men er verdt hver krone og de holder lenge! 1 minutt siden, usikkerjente skrev: Elixir produktene man får kjøpt hos hudpleier. Rens, dagkrem, nattkrem og peeling pads og en god ansiksmaske! Hadde slitt med kviser/urenhud i mange år og prøvd det meste men ingen ting hjalp. Så prøvde jeg dette og det er helt fantastisk. Produkter som er for urenhud/acne. Koster litt, men er verdt hver krone og de holder lenge! Det tok vel ca 3 mnd før det ble bra, dette er hudfornyelse og det tar tid. Tok forrsten også 3 greenpeel behandlinger, som er med på å skape ny hud.
Frk.Show Skrevet 3. januar 2016 #9 Skrevet 3. januar 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Kosthold. Det er ingenting annet som kan hjelpe, fordi hud er det du spiser, som resten av kroppen. Jeg var plaget med kviser og tynt, pistrete hår inntil jeg gikk over til å spise rent. Bare rene råvarer, ikke noe prefabrikata. Resultatet er ren hud som får kviser nå i jula fordi folk serverer prefabrikata over en lav sko. Straks hverdagen kommer igjen er huden frisk. Som bonus har jeg fått tykt, bølget hår. Sunn mat gjør deg sunn. I forhold til produkter: babykluter, rent vann, honning, sitron og grønn leire er alt du trenger. Og en type olje om huden skulle bli tørr vinterstid. Kokosolje eller noe. Alt det andre er bare markedsføring og har dårligere effekt. En gang i fremtiden kommer nok leger til å promotere kosthold, ikke legemiddelfirmaet som har kjøpt og betalt dem best. Inntil den tid: ikke hør på dem ukritisk. Anonymkode: 7a1a7...7fb Nøyaktig hva pleier du å spise?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå