jabx Skrevet 10. januar 2016 #61 Skrevet 10. januar 2016 2 timer siden, altruist skrev: "...men vår studie viser tydelig at disse studentene ikke er akademikerbarn." At politistudentene drømmer om heltestatus bør komme som et sjokk. Du har ikke noe belegg for å påstå at de drømmer om heltestatus. Du lyver om innholdet i rapporten. Hvorfor lyver du?
jabx Skrevet 10. januar 2016 #62 Skrevet 10. januar 2016 2 timer siden, altruist skrev: Altså, jeg kjenner mange av politibetjenter og mange politiutdannende. Og felles for de alle er at de er tomsinger hele gjengen. Dette kan følgelig ha en sammenheng med utdanningsnivået, men likevel. Jeg skjønner at mine bekjentskaper ikke er representative for hele politistyrken. Men det sier meg noe om opptakskravene. Det er helt åpenbart at du lyver igjen, og at du slett ikke kjenner noen med politiutdannelse. Hva vet du om utdanningsnivået?
Gjest besserwesser Skrevet 30. januar 2017 #63 Skrevet 30. januar 2017 (endret) Politiet i Norge er ekskluderende av natur. Kulturen i Politiet bygger på utdaterte og tildels fascistiske dogmer. Det var ikke tilfeldig at de fleste i Politistyrken var medlemmer av Nasjonal Samling (NS) under andre verdenskrig. Politiet tiltrekker seg parasittiske personligheter med et stort kontrollbehov. Bare se på narkotikalovgivningen som det norske politiet håndhever og støtter - lovgivningen ødelegger livene til flere tusen nordmenn, og dreper flere hundre nordmenn årlig. Og da er ikke indirekte og andre ringvirkninger tatt i betraktning... Purken er den egentlige skurken. Endret 30. januar 2017 av besserwesser
jabx Skrevet 31. januar 2017 #64 Skrevet 31. januar 2017 På 30.1.2017 den 18.21, besserwesser skrev: Politiet i Norge er ekskluderende av natur. Kulturen i Politiet bygger på utdaterte og tildels fascistiske dogmer. Det var ikke tilfeldig at de fleste i Politistyrken var medlemmer av Nasjonal Samling (NS) under andre verdenskrig. Politiet tiltrekker seg parasittiske personligheter med et stort kontrollbehov. Bare se på narkotikalovgivningen som det norske politiet håndhever og støtter - lovgivningen ødelegger livene til flere tusen nordmenn, og dreper flere hundre nordmenn årlig. Og da er ikke indirekte og andre ringvirkninger tatt i betraktning... Purken er den egentlige skurken. Hvilke dogmer bygger kulturen i politiet på? Det var ikke tilfeldig at politifolk var medlemmer i NS nei. Hvis man ikke var medlem i NS kunne man nemlig ikke være politi. Men hva har dette med norsk politi i 2017 å gjøre egentlig? Jeg tror du er litt forvirret.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #65 Skrevet 31. januar 2017 På 4.1.2016 den 20.42, AnonymBruker skrev: Tviler sterkt på at du kommer gjennom med den bakgrunnen, når "enkle" ting som eksem er ekskluderende. Anonymkode: 80e8e...8c4 Du sier noe. Har selv ADHD på papiret, men har så og si vokst den av meg nå. Aldri slitt med depresjoner eller selvskading (ikke at det er noe feil, man er da ikke de psykiske plagene sine) heller, men likevel fikk jeg blankt nei når jeg spurte om jeg hadde en sjanse. Anonymkode: f1ec6...36b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå