AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #1 Del Skrevet 2. januar 2016 Ja som overskriften sier, hva synes dere å være den som tar initiativet? Jeg er i 98% av tilfellene, i både vennskapsrelasjoner og i familiesituasjonen, den som tar initiativet. Hva synes dere om det? Jeg blir ikke helt klok på det. Når vi først er sammen så føles det som folk har det koslig, og folk sier som regel ja hvis jeg spør de om noe, men jeg får ikke helt tak på det med at det alltid er jeg som må "ordne avtaler" i forkant. Er det slik at folk egentlig synes jeg maser og egentlig ikke vil være med meg, men ikke tørr å si det til meg face to face eller hva er det med folk? Her trenger jeg svar gjerne fra begge hold. Om du er en som kun tar initiativ du også, men også fra andre som evnt hele tiden sitter på gjerdet og venter på at folk tar kontakt, hvorfor gjør dere det? Anonymkode: 21f2b...d2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #2 Del Skrevet 2. januar 2016 Jeg er den som aldri tar initativet. Vil ikke føle meg til bry, så er avhengig av sånne som deg som "drar" meg ut og overtaler meg med å vise veldig tydelig at de vil ha meg med, både venner og familie. Anonymkode: 63760...376 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #3 Del Skrevet 2. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er den som aldri tar initativet. Vil ikke føle meg til bry, så er avhengig av sånne som deg som "drar" meg ut og overtaler meg med å vise veldig tydelig at de vil ha meg med, både venner og familie. Anonymkode: 63760...376 Takk for svar men hvorfor vil du ikke da vise de andre det samme tilbake, at du viser tydelig at du vil være med dem? Tror du ikke også at de har behov for å få "jeg-ønsker-så-gjerne-å-være-sammen-med-deg-følelsen? Anonymkode: 21f2b...d2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #4 Del Skrevet 2. januar 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar men hvorfor vil du ikke da vise de andre det samme tilbake, at du viser tydelig at du vil være med dem? Tror du ikke også at de har behov for å få "jeg-ønsker-så-gjerne-å-være-sammen-med-deg-følelsen? Anonymkode: 21f2b...d2c Jeg er veldig flink på å takke for meg og takke for at de spør og takke for vennskapet, så håper de skjønner det ... Anonymkode: 63760...376 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå