AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Jeg er en helt alminnelig jente. Ikke noe sånn superpen og spesiell slik at jeg skiller meg ut blant de andre jentene. Når jeg møter menn rundt min alder på 25-30 år, så får jeg ofte høre at de liker meg godt og vil være kjærester. Dette sier de uten at vi har møttes så mange ganger, og jeg føler ikke jeg kjenner de enda. Så ser jeg plutselig på facebook eller noe at de har fått seg dame kun et par dager etter at de sa at de likte meg så godt, og jeg hører ikke noe mer fra de. Dette har skjedd meg ganske ofte, så lurer på om menn i den alderen er så desperat på å få kjæreste slik at de sier til alle jentene at de liker henne godt, og så tar de hun første som sier det samme tilbake? Sier ikke at alle er slik selvfølgelig, men er det mange som holder på sånn? Ikke rart jeg ikke vil tro på det menn sier lenger, for de viser jo gang på gang at det de sa egentlig ikke var sant. Kommer ikke til å tro på han som virkelig mener at han liker meg når den dagen kommer. Er det flere som har opplevd dette? Er det ganske vanlig? Anonymkode: 5edf0...1f7 3
Gjest Mythic Skrevet 2. januar 2016 #2 Skrevet 2. januar 2016 Det er nok heller sånn at de har kontakt med flere på en gang, og siler ut hvem de liker i større og mindre grad, før de bestemmer seg for hvem de vil ha. I den prosessen er de selvfølgelig rause med komplimenter og fine ord for å legge inn aksjer. Tror neppe det er så mange som tar hvem som helst etter et par timer, bare for å ha kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 Jeg har møtt en del som får kjæreste bare for å ha kjæreste. Det har lyst ganske klart gjennom ting de sier og gjør at de er desperate etter sin første kjæreste. Men det gjelder sikkert damer også. Jeg har holdt meg unna og venter på å møte en som vil være min kjæreste fordi han vil ha MEG og jeg vil ha HAN. Anonymkode: 8389a...539 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #5 Skrevet 2. januar 2016 Er i samme aldersgruppe som deg og har også observert mye av dette. En av grunnene til at jeg bruker LANG tid når jeg dater noen, mine menn må VIRKELIG kjempe, for at jeg skal tro på at jeg er så spesiell for de som de sier. For spesiell er man jo ikke om de blir like interessert i ei annen to uker senere. Mitt inntrykk er som ditt, at veldig mange faktisk bare tar til takke med første som de er komfortable med og som sier ja. Anonymkode: 69093...41d 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 Er det nødvendigvis så jævla negativt da, dere kjærringer? Lever dere i den tru at det bare finnes én person for dere der ute? Er da ingenting i veien med å bli sammen hvis man føler man har nogenlunde kjemi, for å så se hvordan det fungerer etter noen ukers/måneders tid. Lurer på hvor mange ålreite menn du har gått glipp av fordi du forventer at menn skal KJEMPE for deg, du over her. Haha - hvem tror du at du er? Selveste Kleopatra? Anonymkode: a96e1...a9c 11
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #7 Skrevet 2. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det nødvendigvis så jævla negativt da, dere kjærringer? Lever dere i den tru at det bare finnes én person for dere der ute? Er da ingenting i veien med å bli sammen hvis man føler man har nogenlunde kjemi, for å så se hvordan det fungerer etter noen ukers/måneders tid. Lurer på hvor mange ålreite menn du har gått glipp av fordi du forventer at menn skal KJEMPE for deg, du over her. Haha - hvem tror du at du er? Selveste Kleopatra? Anonymkode: a96e1...a9c Anonymkode: 51467...1a6 14
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #8 Skrevet 2. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det nødvendigvis så jævla negativt da, dere kjærringer? Lever dere i den tru at det bare finnes én person for dere der ute? Er da ingenting i veien med å bli sammen hvis man føler man har nogenlunde kjemi, for å så se hvordan det fungerer etter noen ukers/måneders tid. Lurer på hvor mange ålreite menn du har gått glipp av fordi du forventer at menn skal KJEMPE for deg, du over her. Haha - hvem tror du at du er? Selveste Kleopatra? Anonymkode: a96e1...a9c Ikke rart at det er så mange brudd med den innstillinga der! Ikke rart det er mange alenemødre heller, om mange deler din innstilling med at "ingenting i veien med å bli sammen hvis man føler en nogenlunde kjemi, for å så se hvordan det fungerer etter noen uker/måneder". I min familie og krets så er det flaut å bare være sammen i noen uker/måneder ihvertfall , man skal ha datet ganske lenge, og være ganske bænkers på at dette er noen man vil dele resten av livet med FØR man blir sammen. Man dater ikke eller er ikke kjærester bare for moroskyld eller tidsfordriv. Og ja, såklart forventer jeg at menn som vil ha meg som livspartner kjemper for meg, jeg får komplimenter og oppmerksomhet hele tiden og mange som vil bli sammen med meg, da er det den som beviser det mest som gjør seg fortjent til premien. For ja mange lyver, og action speaks louder than words. Det holder virkelig ikke å bare oppføre seg normalt og være normalt hyggelig og hengiven, pussig sammentreff at de mennene som er det , er de som ender opp med å klage over at de alltid blir friendzonet av kvinner også Ikke kleopatra, men jeg tror definitiv på en Romeo og Julie greie. I mine øyne er ikke ekte kjærlighet død, selvom den kanskje er det i dine øyne som tar til takke med noen du har "nogenlunde god kjemi med" i noen uker. Anonymkode: 69093...41d 8
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #9 Skrevet 2. januar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det nødvendigvis så jævla negativt da, dere kjærringer? Lever dere i den tru at det bare finnes én person for dere der ute? Er da ingenting i veien med å bli sammen hvis man føler man har nogenlunde kjemi, for å så se hvordan det fungerer etter noen ukers/måneders tid. Lurer på hvor mange ålreite menn du har gått glipp av fordi du forventer at menn skal KJEMPE for deg, du over her. Haha - hvem tror du at du er? Selveste Kleopatra? Anonymkode: a96e1...a9c Ha ha, du har jo litt rett i det du skriver. Det er sikkert en del menn som man kunne passe med og føler en tiltrekning mot. Jeg tenker at hvis jeg hadde vært på date med en jeg likte godt og følte meg tiltrukket av, og fortalte han det, men han ikke ga meg noen ordentlig respons, så ville jeg da kanskje gått på date med en annen. Og hvis denne andre var tiltrekkende og hyggelig, så ville jeg jo synes det selv om jeg også var tiltrukket av date nummer en. Det er jo ikke slik at man ikke kan like flere stykker godt samtidig. Anonymkode: 507ec...40b
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #10 Skrevet 2. januar 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det nødvendigvis så jævla negativt da, dere kjærringer? Lever dere i den tru at det bare finnes én person for dere der ute? Er da ingenting i veien med å bli sammen hvis man føler man har nogenlunde kjemi, for å så se hvordan det fungerer etter noen ukers/måneders tid. Lurer på hvor mange ålreite menn du har gått glipp av fordi du forventer at menn skal KJEMPE for deg, du over her. Haha - hvem tror du at du er? Selveste Kleopatra? Anonymkode: a96e1...a9c Og den type menn du representerer er grunnen til at jeg ga opp norske menn. Tafatte, løse, giddalause og tar det første og beste er ikke akkurat kvaliteter jeg ser etter i et stabilt, fast forhold. Heldigvis har vi jo en del arbeidsinnvandring til Norge så det er ikke så vanskelig å finne mer dugelige mannfolk, heldigvis! Anonymkode: 4d185...b2e 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #11 Skrevet 2. januar 2016 Og det er en selvfølge at menn skal få kjempe litt for å få deg. Det viser bare at han er manndig og seriøs i sin jakt på kjærlighet Anonymkode: 4d185...b2e 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #12 Skrevet 2. januar 2016 Hvor mange av dere er single, de av dere som påstår at en mann skal KJEMPE for å få deg? Ingen av mennene jeg kjenner har noen gang måttet kjempe for å få dama si. Det har gått naturlig hele prosessen. I mange tilfeller er det dama som har tatt mest initiativ og fått ting på glid. Det lukter bare prinsessesyndrom av hele greia dere som mener at menn MÅ kjempe for å være verdige dere. Anonymkode: 20a18...703 9
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #13 Skrevet 2. januar 2016 Jeg er sånn men det er fordi jeg ikke har draget på noen damer så tar den første jeg finner hvis jeg noen gang finner en. Anonymkode: 12d54...fa1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #14 Skrevet 3. januar 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen av mennene jeg kjenner har noen gang måttet kjempe for å få dama si. Anonymkode: 20a18...703 Da er de av typen jenter som også bare blir sammen med noen for å slippe å være ensom, er desverre en god del av de også. Kjenner de ofte igjen ved at de er single i 1 måned etter brudd og får seg ny kjæreste så fort. Umulig ekte kjærlighet da, og heller ingen dyp sorg når det på nytt blir slutt for hun har jo bare brukt han som tidsfordriv og selskap. Svake forhold blir det ut av sånne menn og kvinner. Anonymkode: 69093...41d 3
Gjest Trollkarlen Skrevet 3. januar 2016 #15 Skrevet 3. januar 2016 Nei, det må være verdt å bruke tiden min på henne. Er uansett utrolig respektløst å bli sammen med noen på så tynt grunnlag.
Miklo Velka Skrevet 3. januar 2016 #16 Skrevet 3. januar 2016 Vet ikke, kan svare når jeg finner ei jeg kan få. :-)
Gjest Aucaman Skrevet 3. januar 2016 #17 Skrevet 3. januar 2016 Noen av oss har ikke så mye å velge i. Kanskje det går 6 mnd mellom hver gang vi finner noen som er interessert, eller kanskje 6 år. Sier seg selv at det blir til å rushe ting når det er flere generasjoner hamstere før neste dame dukker opp.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #18 Skrevet 3. januar 2016 12 minutter siden, Aucaman skrev: Noen av oss har ikke så mye å velge i. Kanskje det går 6 mnd mellom hver gang vi finner noen som er interessert, eller kanskje 6 år. Sier seg selv at det blir til å rushe ting når det er flere generasjoner hamstere før neste dame dukker opp. Ok. Så du er hamstermannen. Anonymkode: 507ec...40b
Gjest Aucaman Skrevet 3. januar 2016 #19 Skrevet 3. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Så du er hamstermannen. Anonymkode: 507ec...40b I am the one running your wheels at night...
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #20 Skrevet 3. januar 2016 3 minutter siden, Aucaman skrev: I am the one running your wheels at night... Det hørtes litt koselig ut. Anonymkode: 507ec...40b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå