AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Hva er dine beste råd for å unngå overfallsvoldtekt? Eller hvilke forholdsregler tar du? Anonymkode: e013c...6a1 1
EvaLena Skrevet 2. januar 2016 #2 Skrevet 2. januar 2016 Må vel være å gå i burka det, kan ikke komme på noe annet. Kanskje holde seg inne hele tiden, aldri gå ut. 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 1 minutt siden, EvaLena skrev: Må vel være å gå i burka det, kan ikke komme på noe annet. Kanskje holde seg inne hele tiden, aldri gå ut. Hvordan skulle det beskytte deg mot overfallsvoldtekt? Du vet at også kvinner i burka har blitt utsatt for overfallsvoldtekt?! Anonymkode: d1989...ee9 5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #4 Skrevet 2. januar 2016 Å alltid ha med meg en stor hund som kan beskytte meg, overalt der jeg går Anonymkode: d1989...ee9 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #5 Skrevet 2. januar 2016 Kjønnsskifte? Ellers er det fint lite man kan gjøre for å sikre seg 100 % uten å innskrenke sin egen frihet ganske kraftig. Man kan dessverre kle seg og te seg som en nonne (eller kle seg i burka, som noen andre sier) og likevel være uheldig. Anonymkode: c57cb...16c 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 Denne tråden er spotting av den andre. Mye drittfolk på KG!!!!!! Anonymkode: 82bbd...449 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #7 Skrevet 2. januar 2016 Angående kjønnskifte: Menn blir også voldtatt. Anonymkode: d1989...ee9 1
infectedsopp Skrevet 2. januar 2016 #8 Skrevet 2. januar 2016 Aldri gå hjem alene om kveldene, tenker spesielt byen eller annet om helgene. Eventuelt bli hentet av noen du kjenner godt, som familie.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #9 Skrevet 2. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden er spotting av den andre. Mye drittfolk på KG!!!!!! Anonymkode: 82bbd...449 Hva mener du med det? Anonymkode: d1989...ee9 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #10 Skrevet 2. januar 2016 Det beste hadde vært ¨få slutt på at noen utfører voldtekt. Forslag til hvilke tiltak som kunne settes inn? Anonymkode: d1989...ee9 5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #11 Skrevet 2. januar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Angående kjønnskifte: Menn blir også voldtatt. Anonymkode: d1989...ee9 Det stemmer, og det var på ingen måte min mening å antyde noe annet. Men det er vel likevel en ganske liten andel av overfallsvoldtektene her i landet som går ut over menn? Om ikke annet så fordi menn jevnt over er sterkere og har lettere for å forsvare seg. Anonymkode: c57cb...16c 2
Gjest Franke Ann Skrevet 2. januar 2016 #12 Skrevet 2. januar 2016 Koranen inneholder en masse gode tips for hvordan kvinner kan unngå overfallsvoldtekt. Forslår at dere leser den, og tar til dere det som står der.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #13 Skrevet 2. januar 2016 1 minutt siden, Franke Ann skrev: Koranen inneholder en masse gode tips for hvordan kvinner kan unngå overfallsvoldtekt. Forslår at dere leser den, og tar til dere det som står der. Du har noen eksempler da, regner jeg med. Anonymkode: 7b264...622
Gjest Franke Ann Skrevet 2. januar 2016 #14 Skrevet 2. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har noen eksempler da, regner jeg med. Anonymkode: 7b264...622 43 important Hadith about women in Islam
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #15 Skrevet 2. januar 2016 Tja du kan alltids legge på deg 150 kg, men til og med da kan noen med fetisj finne på noe. Fins fullt av sprø folk i verden så er umulig å sikre seg helt uansett om du er kvinne eller mann. Anonymkode: f6927...6eb
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #16 Skrevet 2. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja du kan alltids legge på deg 150 kg, men til og med da kan noen med fetisj finne på noe. Fins fullt av sprø folk i verden så er umulig å sikre seg helt uansett om du er kvinne eller mann. Anonymkode: f6927...6eb Hvorfor mener du at det skulle hjelpe? Anonymkode: d1989...ee9 4
Vulca Skrevet 2. januar 2016 #17 Skrevet 2. januar 2016 Leste en artikkel om dette for en stund tilbake der de hadde intervjuet overgripsmenn. Der sa de at de valgte lette ofre, feks korte skjørt og uten ting i hendene. Tips jeg husker man kunne gjøre for å unngå å bli overfalt, der disse kriminelle sa at de ville snudd med en gang er: - Paraply eller lignede (som du lett kan forsvare deg med) - Stramme klær som er vanskelige å få av - At du skriker og gjør motstand Ellers andre tips jeg vil komme med: - Sparke i ballene og/eller stikke ting i øynene (feks gå med nøklene klar når du går alene som du kan stikke med) - Kjenner du noen som har vært i militæret? Spør om de kan lære deg et par Krav Maga triks. Jeg lærte meg et grep der jeg knyter tommelen sammen og legger på hovedpulsåren mens jeg klemmer til med den andre armen rundt hodet på personen. Husker ikke hva dette heter, men er effektivt.. Personen besvimer etter ca 5 sek og varer en kort stund slik ar du kan komme deg vekk. Dette er et grep som er lurt å kunne dersom overgriperen har nådd nærkontakt. Da kan du late som du er interessert for så å ta dette grepet. - Ellers bør ingen gå rundt alene beruset. Ta dine forhåndsregler når du går ut at du har noen som kan hente deg. - 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #18 Skrevet 2. januar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor mener du at det skulle hjelpe? Anonymkode: d1989...ee9 Viss du ikke forsto de to første setningene, så er det ikke vist for meg å forklare deg det. Anonymkode: f6927...6eb
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #19 Skrevet 2. januar 2016 6 minutter siden, Vulca skrev: Leste en artikkel om dette for en stund tilbake der de hadde intervjuet overgripsmenn. Der sa de at de valgte lette ofre, feks korte skjørt og uten ting i hendene. Tips jeg husker man kunne gjøre for å unngå å bli overfalt, der disse kriminelle sa at de ville snudd med en gang er: - Paraply eller lignede (som du lett kan forsvare deg med) - Stramme klær som er vanskelige å få av - At du skriker og gjør motstand Ellers andre tips jeg vil komme med: - Sparke i ballene og/eller stikke ting i øynene (feks gå med nøklene klar når du går alene som du kan stikke med) - Kjenner du noen som har vært i militæret? Spør om de kan lære deg et par Krav Maga triks. Jeg lærte meg et grep der jeg knyter tommelen sammen og legger på hovedpulsåren mens jeg klemmer til med den andre armen rundt hodet på personen. Husker ikke hva dette heter, men er effektivt.. Personen besvimer etter ca 5 sek og varer en kort stund slik ar du kan komme deg vekk. Dette er et grep som er lurt å kunne dersom overgriperen har nådd nærkontakt. Da kan du late som du er interessert for så å ta dette grepet. - Ellers bør ingen gå rundt alene beruset. Ta dine forhåndsregler når du går ut at du har noen som kan hente deg. - Det du beskriver i nest nederste avsnitt: Er det dette som også kalles halsgrep? Anonymkode: d1989...ee9
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #20 Skrevet 2. januar 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja du kan alltids legge på deg 150 kg, men til og med da kan noen med fetisj finne på noe. Fins fullt av sprø folk i verden så er umulig å sikre seg helt uansett om du er kvinne eller mann. Anonymkode: f6927...6eb Mener du at kun de med fetisj begår overfallsvoldtekt mot overvektige mennesker? Om det er slik at du mener eller tror dette, er det lurt om du setter deg inn i årsaken til at voldtektsforbrytere voldtar. Anonymkode: d1989...ee9 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå