AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Nå har det seg slik at jeg ikke har vært hjemme på en stund, og fikk derfor melding med saksopplysninger på teksmelding slik at jeg kunne få betalt ettersom jeg ikke var hjemme med posten min. Nå som jeg har kommet hjem, ser jeg derimot at de har lagt på 4 kr MER på tekstmeld. enn på giroen jeg har fått i posten. (Meldingene/Giroene gjelder samme sak uten noe falt forfall) Hva er dette for noe egentlig? Er ikke gjerrig på kr - men syntes det er sleipt om de tar 4 kr her, og 4 kr der fra mange mennesker. Blir fort penger på selskapene da. Eller er det noe forklaring på det her? Har lite peiling på sånne saker, så hadde vært ok med informasjon fra noen som har litt peiling. Anonymkode: 0cc14...7eb
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #2 Skrevet 2. januar 2016 Du sender dem en e-post, ts. Der du ber dem forklare påslaget på kr 4 per faktura. De krediterer på neste faktura. Easy peasy. Og sånn til neste gang: verden har beveget seg fra papir til eFaktura. Beveg deg med den og du slipper fakturagebyr. Jeg vil tro det er (minst) 50 kr per faktura.. Anonymkode: 80cc6...ca4 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 De 4 kronene er sikkert gebyret for at de skal sende SMS. Anonymkode: 60398...bbb 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå