Gelica Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Jeg var på en konferanse hvor hun hadde innlegg og jeg ble veldig imponert over formidlingen hennes vedr. hvor viktig riktig mat er for at kroppen skal kunne fungere optimalt og miste det "farlige" bukfettet, øke forbrenningen og styrke musklene. Dette er en retning jeg føler kan være riktig for meg og jeg lurer på om noen her har erfaringer med dette og evt. hvilke av bøkene man bør starte med?
Wiggins Skrevet 3. januar 2016 #2 Skrevet 3. januar 2016 Trenger man bøker for det? Jeg har fint lite av det farlige bukfettet, både fordi jeg har vært heldig og blitt født med høy forbrenning, men også fordi jeg trener mye sykling og langrenn, samt en del styrke. Det er riktignok ikke bare å sykle i vei eller legge i vei på ski hvis man vil ha gode resultater, man bør lære om treningsmetoder, men hvis man melder seg inn i en klubb fins det ofte god kunnskap der. I tillegg skader det ikke å lese den utermede boka "I form på sykkel" av Johan Kaggestad. Selv om den har ordet "sykkel" i tittelen gjelder prinsippene for alle former for utholdenhetstrening. Det kan godt hende Berit Nordstrands bøker inneholder mye bra, jeg har ikke lest dem, men jeg vil påstå at man fint kan bli veltrent og ha et stund kosthold uten å lese disse bøkene.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #3 Skrevet 5. januar 2016 Kan du ikke bare låne dem på biblioteket, og se selv hvilke bøker som gir deg mest nytte nå i starten? Anonymkode: b836e...ee4
Marthos Skrevet 5. januar 2016 #4 Skrevet 5. januar 2016 (endret) Jeg har 12 uker-boken (mest for å lære, er ikke såå mange oppskrifter), og kokeboken som kom i sommer, Verdens beste familiekokebok (sammen med Kjartan Skjelde). Jeg ELSKER begge bøkene! Ligger også en del oppskrifter på bloggen til BN. Jeg leste bøkene fra perm til perm, og nå har alt løsnet! Strevde litt med å vippe fram og tilbake mellom å være kalorirestriktiv eller lavkarbo, men etter de bøkene er jeg ingen av delene, jeg er friiii! (Haha..men helt sant). Helt stabil vekt også forøvrig. Berit ❤️ Lagt til: det som er det beste med BN er at alt er NORMALT. Ikke noe hokuspokus, ingen supermat fra helsekosten, ingen kjøkkenvekt for å passe på inntaket, ingen ekskludering av vanlig mat ++. Det går bare ut på kunnskap egentlig! Endret 5. januar 2016 av Marthos
Gelica Skrevet 6. januar 2016 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2016 Tusen takk for tilbakemeldinger :-) Nå har de 12 ukers boken på Ark til 149,- så den skal jeg kjøpe etterpå :-) Mulig jeg også kaster meg på verdens beste familekokebok ;-)
Gjest SykkelJenny Skrevet 6. januar 2016 #6 Skrevet 6. januar 2016 Hun har mange fine oppskrifter - jeg har fått mange tips fra henne. Men jeg har aldri prøvd meg på noen diett derfra.
Thorn Skrevet 6. januar 2016 #7 Skrevet 6. januar 2016 20 minutter siden, Gelica skrev: Tusen takk for tilbakemeldinger :-) Nå har de 12 ukers boken på Ark til 149,- så den skal jeg kjøpe etterpå :-) Mulig jeg også kaster meg på verdens beste familekokebok ;-) Norli har den til 99,- Har en bok av henne selv, er veldig glad i den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå