AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #21 Del Skrevet 4. januar 2016 Ts her! Takk for mange gode svar, jeg og samboeren min har pratet litt om dette i dag. Og hele greia. Jeg har drøftet situasjonen litt ut fra hva dere har skrevet, og prøvd å se meg selv utenfra og stilt meg selv spørsmålene om kanskje jeg har skapt litt av situasjonene selv. Etter prat med samboeren min har jeg nok kommet frem til at denne jenta er veldig usikker, og sammen har vi bestemt oss for at vi skal unngå å være mye med dem. Problemet er kanskje at kjæresten hennes er veldig lik henne, to veldig standhaftige og sære personer med sterke meninger. Det ville ikke hjulpet å prate med han, eller henne egentlig. Det ser vi på eksemplene på at de har sammen klart å fryse ut et vennepar. Samboeren min sa også at flere har reagert på oppførselen deres, og at blant annet mannen har fått tilbakemelding av gutta flere ganger. Og at de fleste holder kjeft fordi de vet det blir vanvittig drama om noen setter dem til veggs. Det er kanskje pinglete, men vi kom frem til at det er bedre å være konfliktsky og heller ta avstand. Så får vi se hvor lang tid det tar før de mister flere av kompissene, kanskje de innser selv at noe er galt. Greit å "forlate" dem når det fortsatt er god stemning, så holde den unna og bite tenna sammen de gangene vi må. Når det kommer til meg selv har jeg noe å jobbe med, jeg har fortsatt småangst etter jula. Og det plager meg at et menneske skal ødelegge så mye for ingenting. Hvordan jeg skal fikse dette aner jeg ikke, men kanskje jeg skal prøve å være laid back som noen her nevner. Jeg har en klump i halsen og føler meg knytt i brystet i nærheten av veldig dominerende personer, så det hjelper kanskje å vinkle tankegangen mot litt mer avslappa holdninger. om noen har tips til et tankemanus, så setter jeg pris på det Anonymkode: 74f1b...444 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå